۲۶میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی و افتتاح پروژه های برق در کهگیلویه بزرگ/عملکرد معتمدی زاده مورد تقدیر معاون عمرانی استاندار/مدیرعامل شرکت توزیع برق از همکاری حجت الاسلام موحد،استاندار و معاون عمرانی برای خدمت رسانی به مناطق محروم تشکر کرد/پروژه های افتتاحی شرکت برق در استان در راس است
۲۶میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی و افتتاح پروژه های برق در کهگیلویه بزرگ/عملکرد معتمدی زاده مورد تقدیر معاون عمرانی استاندار/مدیرعامل شرکت توزیع برق از همکاری حجت الاسلام موحد،استاندار و معاون عمرانی برای خدمت رسانی به مناطق محروم تشکر کرد/پروژه های افتتاحی شرکت برق در استان در راس است

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور معاون عمرانی استاندار ، مدیرعامل شرکت توزیع و مسئولان استانی پروژه های برق در کهگیلویه افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور معاون عمرانی استاندار ، مدیرعامل شرکت توزیع و مسئولان استانی پروژه های برق در کهگیلویه افتتاح و کلنگ زنی شد.

در افتتاحیه و کلنگ زنی ۱۴ پروژه برق رسانی که با اعتبار بیست و شش میلیارد و ششصد میلیون تومان بود، حاجی زاده معاون عمرانی استاندار عملکرد شرکت توزیع را قابل تقدیر خواند و اذعان کرد که در افتتاحیه و کلنگ زنی های استان پروژه های برق در راس تمام پروژه ها بوده است.

وی گفت : مدیرعامل شرکت توزیع برق یکی از مدیرانی است که الحق و الانصاف پای کار هستند ، پیگیری میکنند ، تلاش میکنند و قطعا یکی از مدیرانی است که دولت جدید شاخصه هایی برای آن تعریف کرده است .

وی افزود : مدیر جهادی ، انقلابی ، پای کار و از خانواده معزز شهدا ، ایشان این شاخصه ها را دارد و از خداوند برای ایشان و همکارانشان آرزوی توفیق دارم.

حاجی زاده گفت : مشکلاتی که در حوزه کهگیلویه تا قلعه رئیسی ،دیشموک و حوزه های اطراف بود و در زمان پیک بار با مشکلات زیادی مردم دست و پنجه نرم میکردند که اجرای طرح نود کیلومتری خط دومداره که با تلاش مجموعه شرکت توزیع محقق شد این مشکلات را در تابستان آینده به پایان می‌رساند .

وی افزود : بقیه پروژه ها هم برای کهگیلویه ، چرام ، لنده و بهمئی حیاتی بوده و شرکت توزیع توانسته در این حوزه بدرخشد.

وی افزود: پیگیری های استاندار محترم و حجت الاسلام موحد نماینده مردم در مجلس و تلاش شبانه روزی مدیر عامل برق موجب حل این مشکلات شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق در آیین افتتاحیه طرح های کهگیلویه بزرگ گفت : شرکت توزیع برق شرکتی خدمات رسان است که خود را موظف خدمت به مردم میداند و ما نیز در این بین فقط اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی که همان خدمت به محرومان است انجام میدهیم .

وی افزود : همانطور که توانستیم در بقیه شهرستانها با دست پر برویم و عملکرد نظام را ارائه دهیم اینبار در کهگیلویه نیز با همین هدف حضور پیدا کردیم .

معتمدی زاده افزود: در شهرستانهای کهگیلویه ‌بیست و شش میلیارد و ششصد میلیون تومان پروژه کلنگ زنی وافتتاحی داشتیم که هفت پروژه با اعتبار هفده میلیارد و هفتصد و سی میلیون تومان مربوط به پروژه های کلنگ زنی است .

وی بیان کرد : بقیه پروژه ها افتتاحی و در حوزه برق رسانی شهری ، روستایی ، احداث شبکه ، اصلاح شبکه ، بهینه سازی ، توسعه ، کاهش تلفات و روشنایی معابر بوده است .

دکتر معتمدی زاده در پایان افزود : از همکاری استاندار محترم استان ، نماینده محترم کهگیلویه حجت الاسلام موحد و معاونت محترم عمرانی استاندار و بقیه مسئولان که همکاری خوبی با شرکت توزیع برق در راستای خدمت به مردم و مناطق محروم دارند تقدیر و تشکر میشود .