توصیه هایی به رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان/سلامت را از سیاست پاک کنید/ ورود سیاسیون به دانشگاه علوم پزشکی، بازی با جان مردم ، و خیانت است / بگذارید غلام نژاد سلامت استان را بخوبی مدیریت کند
توصیه هایی به رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان/سلامت را از سیاست پاک کنید/ ورود سیاسیون به دانشگاه علوم پزشکی، بازی با جان مردم ، و خیانت است / بگذارید غلام نژاد سلامت استان را بخوبی مدیریت کند

با گذشت ریاست یزدانپناه و ورود غلامنژاد به حوزه سلامت مردم کهگیلویه و بویر احمد امیدوار تحول در این حوزه شده اند ؛ و امیدواریم سیاسیون در کار دکتر غلام نژاد دخالت نکنند، بگذارند سلامت استان را بخوبی مدیریت کند

به گزارش ندای امت ، با گذشت ریاست یزدانپناه و ورود غلامنژاد به حوزه سلامت مردم کهگیلویه و بویر احمد امیدوار تحول در این حوزه شده اند ؛ و امیدواریم سیاسیون در کار دکتر غلام نژاد دخالت نکنند، بگذارند سلامت استان را بخوبی مدیریت کند.

پیچیده بودن نظام سلامت و ورود سیاست به این مکان مهم و تخصصی ، دانشگاه علوم پزشکی را به کشتی به گل نشسته تبدیل کرده است، ولی با حضور دکتر غلامنژاد و تغییرات خوبی که در چند روز گذشته صورت گرفت نوید روزهایی خوبی را برای سلامت کهگیلویه و بویر احمد میدهد.

اما در این باب توصیه ای به برادر ارزشمند دکتر غلام نژاد دارم .

۱- مدیر جمهوری اسلامی خصوصیاتی دارد که توانمندی ، دارای اعتقادات دینی ، جهادی و انقلابی از بارزترین خصوصیات است ولی اكثر روسای منصوبی دکتر یزدانپناه با سفارشات سیاسیون و بدون درنظر گرفتن شرایط ایده ال یک رئیس بوده و انتظار است هرچه سریعتر به داد مردم برسید .

۲- تخصص و تعهد نسبت به جایگاه ها به نظر ما مهمترین اصل است که در انتصابات گذشته بحران سلامت نتیجه عدم برخورداری از این دواصل بوده است .

۳-اخرت خود را برای رضایت دنیای دیگران به خطر نیندازید، که فوت یک فرد اگر چه از لحاظ اداری حضرتعالی را محکوم نمیکند ،ولی در پیشگاه خداوند بدهکار خون انسانها میشوید .

۴-خط بطلان بر سفارشات بزنید ، و خاله خورزویی را از حوزه سلامت جمع کنید و از پاکدستی افراد مطمئن شوید.
.

۵-بازرسی و حراست علوم پزشکی را در سریع ترین زمان ممکن عزل کنید زیرا بی توجهی این دو حوزه در علوم پزشکی عامل خیلی از تخلفات در دستگاه بزرگ سلامت استان است ، بازرسی و حراست باید فساد ستیز باشد .

۶-عملکرد جنابعالی میتواند برایت محبوبیت را بوجود بیاورد و همیشه باعزت و ابرو زندگی کنید ، پس به جای پرداختن به حواشی، به اخذ بودجه از وزارت و نصب دستگاه های مجهز جهت درمان بیماران در شهرستانهای استان توجه کنید، که خدمت برایتان اخرت یک شهید را رقم میزند .

با ارزوی سلامتی و تندرستی برای شما سرور گرامی در پایان عرضی داریم که امیدوارم خاطرتان مکدر نشود

دختری در قلعه رئیس ، دیشموک ، مندان ، سواری و… فریاد میزند ، من را نجات دهید تا نمیرم، پدر و مادرم از داغ من میمیرند.

پزشک ، رئیس ، پرستار و..: فعلا دستم بند است ، کاردارم ، گوشی زنگ میخورد ، اگر کسی حرفی زد برادرم نماینده مجلس است میگویم عزلش کنند.

دکتر غلام نژاد عزیز کارها را خدا میبیند.