دیدار ه‍یئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان/ ایت الله حسینی :بیمارستانهای استان تکمیل شوند/غلامنژاد: دولت باید در تراز انقلاب اسلامی باشد، و دولتی باشد که هدف آن خدمت به مردم، و فساد ستیزی در دستور کار قرار گیرد
دیدار ه‍یئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان/ ایت الله حسینی :بیمارستانهای استان تکمیل شوند/غلامنژاد: دولت باید در تراز انقلاب اسلامی باشد، و دولتی باشد که هدف آن خدمت به مردم، و فساد ستیزی در دستور کار قرار گیرد

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه با سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار ایت الله حسینی ضمن خوش امد گویی، تسلیت شهادت امام موسی بن جعفر (ع) بیان کرد :امروز […]

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه با سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ایت الله حسینی ضمن خوش امد گویی، تسلیت شهادت امام موسی بن جعفر (ع) بیان کرد :امروز دراستان نیازمندیهای زیادی داریم و کرونا مشکلات عدیده ای به وجود اورده است و از فواید این بیماری این است که جهشی درحوزه علم به وجود اورده است،
فلسفه بیماری این است که انسان بیندیشد ، فکر کند و به درجات عالی برسد .

نماینده ولی فقیه افزود : نظام جمهوری اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی نسبت به کرونا دربحث واکسن خوب عمل کرده است و این بیماری تقریبا کنترل شده که انشاالله خدا کمک میکند.

سید نصیر حسینی بیان کرد : بیمارستان هایی هست که نیمه کاره مانده اند اینطور که مشخص است استاندار گفته تامین اعتبار شده است باید بیمارستانها ساخته شوند وپزشكان لازم مستقر شوند.

وی افزود : در بحث درمان ، نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزشمندی به صورت رایگان ارائه میدهد ، خدمات نظام جمهوری اسلامی برای جامعه تبیین شود .

ایت الله حسینی بیان کرد : در حوزه درمان باید عملکردها گفته شوند ، ساخت بیمارستانها و خدمات بیان شوندو در این حوزه از نیروهای توانمند استفاده شود و به تخصص توجه ویژه شود .

دکتر غلام نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابیان اینکه ما اعضای هیئت رئیسه دانشگاه امده ایم که در بطن ورود با ما همکاری کنید ومارا از همراهی هایتان محروم نکنید و کمک کنید بیان کرد : در عرصه میدانی وارد شده ایم مخصو صا در شرایطی که کادر سلامت ما در میدان با بیماری کرونا میجنگند، نیازمند همراهی دستگاه ها هستیم .

غلام نژاد گفت : مولفه های زیادی بر سلامت حاکمند بی کاری فقر ، شغل ، امنیت غذایی و .‌.. که انتظار داریم در صورت امکان در این مسیر پرخطر مارانظارت کنید و کمک کنید که در این مسیر سخت بتوانیم در راه اعتلای سلامت مردم استان و ارتقای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی قدمی برداریم .

دکتر غلام نژاد اظهار کرد :دولت باید در تراز انقلاب اسلامی باشد، و دولتی باشد که هدف آن خدمت به مردم، و فساد ستیزی در دستور کار قرار گیرد.