تلاش برای بهره برداری بیمارستان لیکک تا سال ۱۴۰۱/غلام نژاد پیگیر تکمیل بیمارستان های استان شد
تلاش برای بهره برداری بیمارستان لیکک تا سال ۱۴۰۱/غلام نژاد پیگیر تکمیل بیمارستان های استان شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به همراه معاونین توسعه و درمان و جمعی از مدیران دانشگاه از پروژه درحال ساخت بیمارستان شهرستان بهمئی بازدید و از نزدیک بر روند تکمیل این پروژه بازدید وبررسی کردند

به گزارش ندای امت، دکتر محمد غلام نژاد در این بازدید عنوان کرد: بیمارستان بهمئی، یکی از مهم‌ترین پروژه‌های دانشگاه محسوب می‌شود که تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و برای تکمیل آن بیش از ۳٠میلیارد تومان برای تجهیز وتکمیل آن نیاز است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه با مساحت ۲۳هزار و زیر بنای ۵ هزار متر مربع در سال ۹۳شروع شده است تصریح کرد:ساختمان ومحوطه بیمارستان تکمیل،کار برق کشی و تاسیسات در حال انجام،موتور خانه انجام نیز انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با تاکید بر تسریع در روند تکمیل این پروژه ها مطابق استانداردهای لازم افزود:تلاش می شود این طرح در سال ۱۴٠۱ به بهره برداری برسد.

دکتر غلام نژاد در پایان از مردم فهیم و ولایت مدار شهرستان بهمئی به خاطر صبر وشکیبایی تشکر کرد وافزود:قطعا شایستگی این مردم بیش از اینهاست که انشالله با بهره برداری از بیمارستان ۳۲تخت خوابی لیکک می تواندخدمات تخصصی تر در حوزه بهداشت ودرمان به این مردم ارائه شود.

به گزارش ندای امت شهرستان بهمئی با جمعیت ۵۰ هزار نفر به مرکزیت شهر لیکک در فاصله ۳۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.