پیام تبریک فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز پاسدار
پیام تبریک فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز پاسدار

‍ ‍ ‍  بسم الله الرحمن الرحیم سوم شعبان روز میلاد امام حسین ‌‌( ع) ، بزرگ پاسدار اسلام و روز تحقق پاسداری از اسلام ، از حقیقت، از مکتب الهی، روز تولد بزرگ پاسداری که با خون خود و فرزندان و اصحابش مکتب اسلام را زنده کردند. بی شک امروز اقتدار و سربلندی ایران […]

‍ ‍ ‍ 

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم شعبان روز میلاد امام حسین ‌‌( ع) ، بزرگ پاسدار اسلام و روز تحقق پاسداری از اسلام ، از حقیقت، از مکتب الهی، روز تولد بزرگ پاسداری که با خون خود و فرزندان و اصحابش مکتب اسلام را زنده کردند.

بی شک امروز اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در عرصه های مختلف مدیون تلاش های خستگی ناپذیر نیروهای مکتبی و مومن چون پاسداران انقلابی است که با الگو گیری از فرهنگ عاشورایی امام حسین ( ع) و بهره مندی از تجربیات سازنده جنگ تحمیلی، فتح این مسیر را همچون دوران دفاع مقدس هموار کردند.

فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت اعیاد بزرگ شعبانیه و تبریک خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) و روز پاسدار به تمامی پاسداران حریم ولایت علوی و تمامی ایثارگران عرصه های جهاد و شهادت سلامتی و توفیقات روز افزون انها را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (ع) با بهره گیری و پیروی از فرامین فرمانده معظم کل قوارامسئلت دارم.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
سرتیپ دوم پاسدار مهدی انصاری