مهدوی مطلق فرماندار بویر احمد:عملیات آبرسانی به ۴۱ روستا با همکاری بسیج سازندگی سپاه شروع شد/ مشکلات مناطق محروم کمتر برخوردار بویراحمد بررسی گردید
مهدوی مطلق فرماندار بویر احمد:عملیات آبرسانی به ۴۱ روستا با همکاری بسیج سازندگی سپاه شروع شد/ مشکلات مناطق محروم کمتر برخوردار بویراحمد بررسی گردید

مهدوی مطلق : در ادامه سفرها به مناطق محرومی که کمتر مورد توجه قرار گرفته اند ، به روستاهای دور افتاده و کمتر برخوردار بخش لوداب که منتهی الیه شهرستان بویر احمد هستند بازدید به عمل آمد و به اتفاق جمعی از مدیران کل خصوصا دستگاه های خدمات رسان مشکلات روستاها از زبان مردم آن حوزه شنیده شد و در دستور بررسی و پیگیری قرار گرفت

به گزارش ندای امت ، در بازدید از روستاهای محروم بخش لوداب که باحضور دکتر مهدی روشنفکر ، فرماندار بویر احمد و مسئولان ارشد استانی و شهرستانی صورت گرفت مهدوی مطلق فرماندار بویر احمد بیان کرد : در ادامه سفرها به مناطق محرومی که کمتر مورد توجه قرار گرفته اند ، به روستاهای دور افتاده و کمتر برخوردار بخش لوداب که منتهی الیه شهرستان بویر احمد هستند بازدید به عمل آمد و به اتفاق جمعی از مدیران کل خصوصا دستگاه های خدمات رسان مشکلات روستاها از زبان مردم آن حوزه شنیده شد و در دستور بررسی و پیگیری قرار گرفت .

وی افزود : آن چیزی که مشهود است و به عنوان زیرساخت پیشرفت میتواند باشد، بحث راه روستاییست ، که انشاالله قبل از فرا رسیدن سال ۱۴۰۱ بخشی از این جاده های روستایی البته در کل شهرستان بویر احمد خصوصا در بخش های محروم منتهی الیه شهرستان وارد مناقصه خواهد شد.

مهدوی مطلق اظهار کرد: بخشی از این راه ها قبل از سال جدید وارد مناقصه خواهد شد و بخشی در اوایل سال جدید انجام خواهد شد که شامل ساخت جاده ، بهسازی ، اماده سازی جاده برای اسفالت و بازگشایی است .

فرماندار بویر احمد بیان کرد : در بحث زیر ساخت های دیگر که از جمله آنان آب روستایی است، عملیات آبرسانی قریب به ۴۱ روستا شروع شده که با همکاری بسیج سازندگی سپاه بوده ،و بخشی قبل از سال جدید و بخش دیگر در اوایل سال آینده شروع خواهد شد .

معاون سابق قرارگاه خاتم افزود : در مورد زیرساخت دیگر که برق میباشد هم در بحث روشنایی و هم در مورد برقرسانی به روستاهای اندکی که مشکلات جزئی داشتند بررسی شد .

وی افزود : مشکلات شبکه های مخابرات نیز در این سفر بررسی شد و بخش دیگری که مورد توجه قرار گرفت گازرسانی بوده ، که گاها مشکلات طرح هادی روستاها از جمله مسائل و موانع بود ، که با حضور مدیران ارشد استانی موانع بررسی شد و انشاالله مشکلات برطرف میشوند.

مهدوی مطلق فرماندار بویر احمد گفت : در سال آینده شاهد نهضتی ، در جهت ساخت روستاها ، بهسازی روستاها و ارتقای روستاها خواهیم بود .

وی بابیان اینکه گازرسانی به روستاها بحث مهمی است افزود : بخشی از پروژه گازرسانی افتتاح و بخشی دیگر یکی از مهمترین مسائلی هست که در دستور کار خواهد بود.

وی درپایان افزود : موانع و مشکلات روستاهای محروم مورد بررسی قرار گرفت که بخشی از آنان برطرف شده و بخش دیگر در این سفر نیز مورد بررسی و دردستور کار خواهد بود.