بزرگداشت شهید راه سلامت در سالن حکیم جرجانی یاسوج برگزارشد/غلام نژاد :امروز خاکریزها و سنگرهای ما دربیمارستان هاست/تندیس شهید زارعی در بیمارستان جلیل یاسوج نصب شود
بزرگداشت شهید راه سلامت در سالن حکیم جرجانی یاسوج برگزارشد/غلام نژاد :امروز خاکریزها و سنگرهای ما دربیمارستان هاست/تندیس شهید زارعی در بیمارستان جلیل یاسوج نصب شود

یادواره بزرگداشت شهید محمد زارعی شهید راه سلامت در سالن حکیم جرجانی شهر یاسوج با حضور نماینده ولی فقیه استان ، فرمانده سپاه فتح استان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ،مسئولان استانی و مردم شهید پرور استان برگزار شد

به گزارش ندای امت ، یادواره و بزرگداشت شهید محمد زارعی شهید راه سلامت در سالن حکیم جرجانی شهر یاسوج با حضور نماینده ولی فقیه استان ، فرمانده سپاه فتح استان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ،مسئولان استانی و مردم شهید پرور استان برگزار شد.

در بزرگداشت شهید زارعی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی با تقدیر و تشکر از حضور مردم و مسئولان بیان کرد : به لطف و یمن الهی دولت انقلابی شکل گرفته است ، انتظار از دولت انقلابی زنده کردن شعار های اسلامیست، که یکی از این شعار ها زنده نگه داشتن یاد شهدا و جانبازان و رشادت های انهاست و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای سلامت و‌مدافعان وطن و مدافعان حرم و کسانی که برای این مرز و بوم زحمت کشیدند.

وی افزود : در طول تاریخ تمامی کسانی که برای وطن زحمت کشیدند و بالاتراز جان چیزی نداشتند به عنوان قهرمان ملی یاد شده است .

غلام نژاد بیان کرد : شهید زارعی نمونه یک قهرمان ملی و استانیست و یادش در تاریخ و تاریخ این استان خواهد ماند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد : شهید محمد زارعی ازصفاتی برخوردار بود که در خیلی از ماها دیده نمیشد ، شهید زارعی از خانواده وفرزندان خود گذشت و جانش را در طبق اخلاص گذاشت و به مردمش هدیه و خدمت کرد .

وی اظهار کرد : نائل امدن به درجه رفیع شهادت واقعه ای است که سالها مجاهدت و تربیت نسل میخواهد ، واقعه ای نیست که یک شبه و یک ساله حاصل شود .

غلام نژاد افزود: امروز خاکریزها و سنگرهای ما دربیمارستانهاست ، رزمندگان ما پرستارانی هستند که چندین بار به کرونا مبتلا شدند و دچار عوارض این بیماری گشتند ، امروز خاکریز ها و سنگر ها کمی متفاوت شده است ، ولی جنگ همان جنگ است ،ایثار همان ایثار است.

وی گفت : شهید زارعی حاصل تربیت خانواده ای مومن، متعبد ، در دوران خدمت خود اسوه و الگوی انسانی کامل و شایسته بود ، معجونی بود از علم ،ادب ،طبابت ، نیک اخلاقی ، نیک گفتاری و خدادوست .

وی افزود : کسانی که ایشان را میشناسند ، ایشان خوش رو و خنده برلبانش جاری بود ، و بدون هیچ چشم داشتی در جبهه مبارزه با کرونا هر کجا نیاز به حضور ایشان بود ایثار میکرد .

غلام نژاد تاکید کرد: نعمت حیات را در طبق اخلاص گذاشت ، وبرای سلامت مردمش ادای دین کرد و چه رشادت و ایثاری بالاتر از دادن جان .

وی با بیان اینکه خانواده شهید برما منت دارند افزود: ما ممنون ایشان هستیم که این اعتبار را به دانشگاه ما بخشیدند و با رشادت های خویش نشان دادند که یک انسان تا کجا میتواند رشد کند.

غلام نژاد در پایان گفت: از رشادت های پرستاران تشکر میکنم و حتما توجه ویژه به این حافظان سلامت میشود و به ستاد بزرگداست اولین یادواره شهید زارعی
پیشنهاد میدهم که تندیس شهید زارعی اگر صلاح میدانید در محوطه بیمارستان شهید جلیل نصب شود تا به ایندگان نشان دهد کرونا با ما چه کار کرد .