کلنگ زنی شبکه برق به طول 79 کیلومتر در کهگیلویه به دستان فرزند یک آزاده/پروژه برق رسانی به قلعه رئیسی و دیشموک به نام سردار سلیمانی نام گرفت/تقدیر و تشکر استاندار از مدیرعامل شرکت توزیع برق
کلنگ زنی شبکه برق به طول 79 کیلومتر در کهگیلویه به دستان فرزند یک آزاده/پروژه برق رسانی به قلعه رئیسی و دیشموک به نام سردار سلیمانی نام گرفت/تقدیر و تشکر استاندار از مدیرعامل شرکت توزیع برق

کلنگ زنی خط دومداره قلعه رئیسی و دیشموک به طول 79کیلومتر با حضور استاندار ، معاون عمرانی استاندار ، مدیرعامل شرکت توزیع برق و مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد

به گزارش ندای امت ، کلنگ زنی خط دومداره قلعه رئیسی و دیشموک به طول 79کیلومتر با حضور استاندار ، معاون عمرانی استاندار ، مدیرعامل شرکت توزیع برق و مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد.

سیدعلی احمد زاده در این این آیین گفت؛ امروز روز خوبی است و این منطقه مدام مشکل برق داشت که این مشکل رفع شده و بخشی از کار انجام شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: نبود برق باعث می شود خدمات رسانی به روستاها مقدور نباشد با این کار خیلی از مشکلات رفع می شود و این پروژه تا خرداد ماه به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: دو شهرستان بزودی در منطقه ایجاد می شود و پروژه هایی در حال اجراست که نیاز است برق پایدار باشد.

وی از زحمات شبانه روزی مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویر احمد تقدیر و تشکر کرد.

در ایین افتتاحیه برق دومداره جمال معتمدی زاده گفت : برق رسانی به دیشموک به واسطه یک شبکه تک مداره صورت میگرفت که طول این خط حدود 100کیلومتر بوده که نوسانات و افت ولتاژ زیادی درپی داشت.

معتمدی زاده مدیرعامل برق اظهار کرد : طبق بررسی هایی که توسط همکاران ما در واحد مهندسی صورت گرفت ، طرحی آماده شد و هرجایی که امکانش وجود داشت طرح ارائه دادیم و در ابتدای ورود دکتر احمد زاده استاندار محترم به ان حوزه قول دادیم که این طرح را اجرا و عملیاتی کنیم و با پیگیری فاز اول این پروژه به طول بیست کیلومتر اجراشده و فازهای بعدی پروژه امروز کلنگ زنی شد.

مدیرعامل توزیع برق گفت : انشاالله بتوانیم در زمان مقرر این پروژه را طبق قولی که به استاندار داده ایم به اتمام برسانیم و این تحفه درویشی به مردم محترم قلعه رئیسی و دیشموک است .

معتمدی زاده بیان کرد: منش و رفتار سردار سلیمانی حمایت از محرومین بوده و با توجه به اینکه قلعه رئیسی و دیشموک جزئ مناطق محروم است استان کهگیلویه و بویر احمد است که این پروژه به نام سردار سلیمانی نام گذاری شد .

وی افزود :پروژه 79کیلومتر است ،که اعتباری حدود 90میلیارد تومان برای آن پیش بینی شده است و در پنج فاز اجرا میشود .

وی از تمام پرسنل حوزه معاونت مهندسی شرکت توزیع برق و مدیریت برق کهگیلویه و تمام کسانی که برای اجرای طرح تلاش کردند تقدیر و تشکر کرد و پروژه به دستان دکتر احمد زاده استاندار و دکتر بزرگواری معاونت مهندسی که فرزند آزاده بوده، کلنگ زنی شد.