عذر خواهی و طلب حلالیت فرمانده انتظامی کهگیلویه از مادر شهید احمد آذریان به خاطر اقدام مامور خاطی /تقدیر و تشکر خانواده شهید آذریان و پایگاه خبری ندای امت از اقدام قابل تحسین پلیس
عذر خواهی و طلب حلالیت فرمانده انتظامی کهگیلویه از مادر شهید احمد آذریان به خاطر اقدام مامور خاطی /تقدیر و تشکر خانواده شهید آذریان و پایگاه خبری ندای امت از اقدام قابل تحسین پلیس

در پی اتفاقات رخ داده در کهگیلویه و نشر خبری مبنی بر پهلوی شکسته ، هدیه روز شهید به مادر شهید احمد آذریان نیروی انتظامی واکنشی نشان داد و جوابیه ای را منتشر کرد

به گزارش ندای امت، در پی اتفاقات رخ داده در کهگیلویه و نشر خبری مبنی بر پهلوی شکسته ، هدیه روز شهید به مادر شهید احمد آذریان نیروی انتظامی واکنشی نشان داد و جوابیه ای را منتشر کرد .

در پایان جوابیه امده است،
اولا مامورین نمی دانستند که منزل بازرسی شده محل سکونت مادر محترمه شهید است، ثانیا تفتیش منزل برابر قانون و بدون تنش درگیری بوده ثالثا به محض انتشار خبر تعرض به مادر شهید، تیمی شامل بازرسی و مبادی نظارتی نیروی انتظامی مامور بررسی این موضوع شده که در صورت اثبات هرگونه تخلف از سوی مامورین، ضمن عذرخواهی از مادر شهید با مامورین متخلف برخورد خواهد شد.

مجددا خانواده شهید اذریان با درج مطلبی دیگر برخی مسائل عنوان شده در جوابیه نیروی انتظامی را رد کرده و خواستار حقوق خود شدند.

در اقدامی قابل تحسین فرماندهی انتظامی کهگیلویه اقدام مامور نیروی انتظامی را محکوم و از مادر شهید عذر خواهی و حلالیت طلبید .

سرهنگ موسوی فرماندهی انتظامی کهگیلویه ، مسئول بازرسی ناجا ، مسئول عقیدتی و هیئت همراه، با این اقدام نشان دادند که هرجایی تخطی صورت گیرد شهامت و شجاعت عذر خواهی را دارند.

برادر شهید اذریان نیز در گفتگو با رسانه ندای امت ، اظهار کرد، همانطور که فرماندهی انتظامی و هیئت همراه با صداقت اشتباه مامور خاطی را پذیرفتند بنده نیز از تمام عزیزان که تشریف اوردند و تمام برادران سبز پوش و زحمت کش نیروی انتظامی به خاطر امنیت وطن تقدیر و تشکر میکنم .

پایگاه خبری ندای امت نیز به نوبه خود از اقدام ارزشمند نیروی انتظامی تشکر میکند و خواهان اصلاح امور از طرف فرمانده انتظامی تازه منصوب کهگیلویه می باشد .