مدیرکل ستاد اجرایی فرمام امام (ره):کم کاری ها و سهل انگاری های ادارات اجحاف در حق مردم است
مدیرکل ستاد اجرایی فرمام امام (ره):کم کاری ها و سهل انگاری های ادارات اجحاف در حق مردم است

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی دستگاه های اجرایی استان نسبت به انجام طرح هایی که میان این ستاد و آن ها تفاهم نامه منعقد شده، پای کار نیستند

به گزارش ندای امت ، شایان نادری روز چهارشنبه در حاشیه فاز دوم مرحله ششم رزمایش همدلی و احسان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: در مناطق محروم استان به ویژه دیشموک کارهای بزرگی این ستاد انجام داده است.

وی افزود: دیشموک در زمینه راه، آب، مدرسه، سلامت و غیره جزو مناطق هدف خدمات رسانی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام ره در استان بوده و از سال ۹۵ تاکنون اقدامات چشمگیری انجام شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای نمونه امسال سهمیه ستاد در برچیده شدن کلاس های کانکسی بالاتر از ۱۵ دانش آموز ۳۶ مورد است که ۱۳ مورد آن مربوط به دیشموک است.

نادری ادامه داد:عملیات اجرایی خوابگاه دخترانه دیشموک به عنوان اولین خوابگاه شبانه روزی این بخش با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و اداره کل نوسازی مدارس استان شروع شده است.

وی عنوان کرد: البته برخی طرح هایی در دیشموک عملیات اجرایی انها آغاز شده که به دلیل کم کاری برخی دستگاه های اجرایی پیشرفت فیزیکی قابل قبولی نداشته اند.

نادری ضمن تشکر از آب و فاضلاب استان و اداره کل نوسازی مدارس استان برای همکاری مطلوب در اجرای پروژه های مشترکی که با بنیاد برکت داشته اند، ابراز داشت: این کم کاری ها و سهل انگاری ها اجحاف در حق مردم بوده و امید است در سال ۱۴۰۱ رویه دستگاه های اجرایی این ادارات تغییر و با عزم جدی پای کار بیایند.

وی با اشاره به رزمایش امروز تاکید کرد: چهار هزار و ۸۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تاکنون ۱۶ رزمایش در استان انجام شده و بسته های بهداشتی، غذایی، معیشتی و غیره میان نیازمندان توزیع شده است.