با حضور معاون عمرانی استاندار؛ تعریض پل های ورودی شهر یاسوج کلنگ زنی شد/ حاجی زاده: اخذ اعتبار جهت احداث میدان ورودی شهر یاسوج از سمت پلیس راه یاسوج _ اصفهان
با حضور معاون عمرانی استاندار؛ تعریض پل های ورودی شهر یاسوج کلنگ زنی شد/ حاجی زاده: اخذ اعتبار جهت احداث میدان ورودی شهر یاسوج از سمت پلیس راه یاسوج _ اصفهان

کلنگ تعریض پل‌های ورودی شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون عمرانی استاندار به زمین زده شد

به گزارش ندای امت ، کلنگ تعریض پل‌های ورودی شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون عمرانی استاندار به زمین زده شد.

معاون عمرانی استاندار در این آیین با آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم استانی ها در ماه مبارک رمضان افزود: یکی از سیاست هایی که از اول پیگیری کردیم ساماندهی ورودی های شهرهای استان به ویژه مرکز استان بود که مشکلات زیادی در این زمینه داشتیم که هر دو ورودی از سمت شیراز و اصفهان فعال شدند.

حاجی زاده با اشاره پروژه تعریض پل های ورودی شهر یاسوج از سمت پلیس راه یاسوج_ شیراز و تاثیر احداث این پل ها در کمترشدن حوادث جاده‌ای در ورودی‌ شهر یاسوج اعلام کرد و گفت: در این طرح دهانه شش پل در منطقه سرآبتاوه شهر یاسوج با اعتبار بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال تومان احداث می‌شود.

وی افزود: تقاطع مهریان نیز فعال و در حال کار است و کمربندی یاسوج نیز فعال و باند دوم این کمربندی احداث می شود.

حاجی زاده خاطرنشان کرد : جاده کرد لاغری را نیز اعتبار گذاشتیم که باید شروع به کار کند.

وی ضمن تشکر از زحمات دستگاه های اجرایی از جمله راهداری ، مدیران کل استانداری، فرمانداری بویراحمد، پلیس راهوار ، پلیس راه و دهیاری ها ،گفت: ورودی ها از سمت فرودگاه و پلیس راه شیراز تعریض شده که قسمت های باقی مانده نیز تمام می شود و تعریض پل ها شروع به کار کرده مه باید با استاندارد ها و ایمنی لازم کار شوند.

معاون عمرانی استاندار در این آئین با انتقاد از ناایمن بودن برخی از جاده های استان گفت: متاسفانه درسال‌های قبل جاده‌های استان بدون اینکه ایمن باشند و علائم هشدار دهنده در آنها نصب شده باشد به بهره برداری می‌رسیدند و همین امر باعث افزایش آمار تصادف های جاده‌ای در استان شده است.

وی افزود : تمام دستگاه های اجرایی حوزه زیرساخت در استان را ملزم کردیم که در پروژه های عمرانی با استاندارد و ایمنی کار کنند.

حاجی زاده با اشاره به اینکه تکلیف ما ساماندهی ورودی شهرهاست، افزود: برای احداث میدان ورودی شهر یاسوج از سمت پلیس راه یاسوج_ اصفهان بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری، اعتبار گذاشته شد.

حاجی زاده از ساماندهی ورودی‌های شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد و افزاد: براساس مصوبه شورای عمرانی استانداری از امسال همه دستگاه های اجرایی در حوزه زیرساخت ملزم شدند پروژه های عمرانی تا به مرحله تکمیل نرسند، به بهره برداری نمی‌رسند.