معتمدی زاده از کشف ۱۷ دستگاه ماینر غیرمجاز در یک مرغداری روستایی در شهرستان بویراحمد خبرداد
معتمدی زاده از کشف ۱۷ دستگاه ماینر غیرمجاز در یک مرغداری روستایی در شهرستان بویراحمد خبرداد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۱۷ دستگاه رمزارز غیرمجاز در یک مرغداری روستایی در شهرستان بویراحمد خبرداد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۱۷ دستگاه رمزارز غیرمجاز در یک مرغداری روستایی در شهرستان بویراحمد خبرداد.

به گزارش ندای امت به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، ” جمال معتمدی زاده ” با تشریح خسارات ماینر های غیرمجاز به شبکه های توزیع نیروی برق آن هم در فضل گرم سال، اظهارداشت: متاسفانه دارنده رمزارزهای غیرمجاز کشف شده در این مرغداری روستایی، اقدام به استفاده غیرمجاز از شبکه های برق کرده است.

وی گفت: رمزارزهای غیرمجاز کشف و ضبط شده تحویل پلیس اقتصادی شده تا برای تشکیل پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه میزان مصرف برق در این استان بدلیل گرمای زودرس، ریزگردها، تغییر الگوی مصرف و رمزارزهای غیرمجاز بطور بی سابقه ای رشد داشته است، خاطرنشان کرد: از مردم استان می خواهیم درصورت مشاهده مکان رمزارزهای غیرمجاز با شماره تلفن های ۱۲۱ ، ۱۱۰ و ۱۱۳ وزارت اطلاعات تماس برقرار کنند.