مهر تاییدی بر ادعای فرماندار بویر احمد/عملکرد ضعیف صندوق کارآفرینی امید در خصوص طرح های تبصره ۱۸/کسب رتبه ۲۵ در کشور +لیست
مهر تاییدی بر ادعای فرماندار بویر احمد/عملکرد ضعیف صندوق کارآفرینی امید در خصوص طرح های تبصره ۱۸/کسب رتبه ۲۵ در کشور +لیست

چند روز پیش بود که فرماندار بویراحمد در انتقاداتی کم سابقه از کم کاری و عدم شفافیت متولیان این صندوق در استان پرده برداشت و تاکید کرد در صورت لزوم با مردم شفاف تر سخن خواهد گفت،امروز سندی پیدا شده که نشان میدهد صندوق کارافرینی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص طرح های تبصره ۱۸ عملکرد بسیار ضعیفی داشت

صندوق کارافرینی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص طرح های تبصره ۱۸ عملکرد بسیار ضعیفی داشت.
به گزارش ندای امت ، در گزارشی که از عملکرد صندوق کارافرینی در استان های مختلف منتشر شد کهگیلویه و بویراحمد در رده نازل بیست و پنجم قرار گرفت.

چند روز پیش بود که فرماندار بویراحمد در انتقاداتی کم سابقه از کم کاری و عدم شفافیت متولیان این صندوق در استان پرده برداشت و تاکید کرد در صورت لزوم با مردم شفاف تر سخن خواهد گفت.

شهرام مهدوی مطلق گفت: قبلا قول داده بودم به عنوان نماینده دولت در شهرستان و مرکز استان شفاف با مردم صحبت کنم.

در ادامه انتقاد فرماندار شهرستان بویراحمد از عملکرد صندوق کارآفرینی امید آمده است: این صندوق در استان و در شهرستان هیچ گونه هماهنگی با نماینده دولت در شهرستان بویراحمد ندارند و بنده مسئول این صندوق در شهرستان را نمی‌شناسم و لابد مسئولیتی هم ندارم.

فرماندار شهرستان بویراحمد در شورای اداری این شهرستان به صراحت اعلام کرده بود اگر سهم تسهیلات اشتغال‌زایی در سطوح مختلف از سوی ادارات کل و بانک‌های عامل و صندوق کارآفرینی امید به طور شفاف به اداره شهرستان و فرمانداری بویراحمد اعلام و عملیاتی نشود ضمن ارائه گزارش به استاندار با مردم هم به صورت شفاف سخن خواهم گفت که مسئولیتی در قبال تسهیلات اشتغال‌زایی ندارم چرا که من فرماندار از میزان حق سهم تسهیلات اشتغال‌زایی استان اطلاعی ندارم.

به گزارش ندای امت ، همانطور که فرماندار بویراحمد مدعی شد ، صندوق کارافرینی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص طرح های تبصره ۱۸ عملکرد بسیار ضعیفی داشت.
در گزارشی که از عملکرد صندوق کارافرینی در استان های مختلف منتشر شد کهگیلویه و بویراحمد در رده نازل بیست و پنجم قرار گرفت.