فرمانداری چرام معطل حکم وزارت کشور/توفیقیان؛ماندن یا رفتن!/جناب استاندار رخت عزا را از تن رنجور کهگیلویه و بویر احمد بردارید
فرمانداری چرام معطل حکم وزارت کشور/توفیقیان؛ماندن یا رفتن!/جناب استاندار رخت عزا را از تن رنجور کهگیلویه و بویر احمد بردارید

پس از گذشت حدود یک سال از انتصاب فرماندار چرام ، ادارات این شهرستان در بلاتکلیفی به سر میبرند و هیچ کارمندی از مدیر و رئیس خود دستور نمیگیرد و نوعی بی برنامگی ادارات این شهر خسته را گرفته است

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، پس از گذشت حدود یک سال از انتصاب فرماندار چرام ، ادارات این شهرستان در بلاتکلیفی به سر میبرند و هیچ کارمندی از مدیر و رئیس خود دستور نمیگیرد و نوعی بی برنامگی ، ادارات این شهر خسته را گرفته است.

یک منبع آگاه به ندای امت گفت ، دلیل عدم رسیدگی به مشکلات شهرستان چرام ، نبود روحیه در بین نیروهای فرمانداری و ادارات ، و دمیدن شیپور زود هنگام تغییرات و عدم برنامه ریزی برای این اقدام بوده، که این موضوع یک سال است دستخوش حکم یک فرماندار شده است و هیچ تغییری صورت نگرفت .

شهرستانی که حدود ۹۵درصد از مدیران ان از نیروهای دولت تدبیر و امید هست و فرماندار این شهرستان نیز معطل یک حکم از وزارت کشور مانده است .

این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود به پایگاه خبری ندای امت گفت که فرماندار چرام به دلیل رفاقت دیرینه با رستاد کاندیدای انتخابات کهگیلویه بزرگ و گزینه اصلاح طلبان در آن حوزه، حکمش تایید نشده است .

نیاز است استاندار کهگیلویه و بویر احمد ، نسبت به تغییرات مدیران دولت گذشته هرچه سریعتر عمل کند و اجازه ندهد حقوق مردم با برنامه های سیاسی پایمال گردد .

جناب سید علی احمد زاده استاندار محترم ، رخت عزا را از تن رنجور کهگیلویه و بویر احمد بردارید .