وعده هفتاد میلیارد تومانی روشنفکر به مردم سپیدار/تاریخ نویسان بر گفتار ما در مجلس ، نسبت به مردم منطقه سپیدار شهادت میدهند
وعده هفتاد میلیارد تومانی روشنفکر به مردم سپیدار/تاریخ نویسان بر گفتار ما در مجلس ، نسبت به مردم منطقه سپیدار شهادت میدهند

نماینده شهرستان های بویراحمد ، دنا و مارگون و استاندار کهگیلویه و بویراحمد جهت بررسی مشکلات منطقه سپیدار به این بخش سفر کردند در این بازدید که مسئولان استانی، معاونین استاندار نیز حضور دارند مشکلات بخش سپیدار مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش ندای امت ، نماینده شهرستان های بویراحمد ، دنا و مارگون و استاندار کهگیلویه و بویراحمد جهت بررسی مشکلات منطقه سپیدار به این بخش سفر کردند در این بازدید که مسئولان استانی، معاونین استاندار نیز حضور دارند مشکلات بخش سپیدار مورد بررسی قرار گرفت.

از جمله مشکلاتی که در این بازدید در دیدار مردمی نماینده بویراحمد ، دنا و مارگون و جناب استاندار با مردم سپیدار مطرح شد موضوعات مربوط به مشکلات آبی این بخش و موضوع مربوط به جاده های روستایی و همچنین مشکلات گازرسانی به این روستاها بود که خواستار پیگیری این مشکلات شدند.

مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در دیدار با مردم بخش سپیدار افزود:

درود بر ۱۱۰ شهید گرانقدر دیار سپیدار، بر ارواح طیبه شهدای منطقه سپیدار سلام و صلوات میفرستیم همچنین عرض احترام داریم محضر شریف و نجیب مردم سلحشوربخش سپیدار و همچنین درود خدا بر جانبازان سرافراز و ایثارگران این منطقه که بیش از ۱۰۰۰ جانباز تقدیم ایران عزیز کرده است.

وی افزود:خوشحال و خرسند هستم که به عنوان خادم این مردم گوشه ای از فداکاری های مردم منطقه سپیدار را در مجلس به تصویر کشاندم، مردمانی که سابقه درخشانی قبل از انقلاب و بعد از انقلاب داشته اند و دارند.تاریخ نویسان بر گفتار ما در مجلس در رابطه با مردم منطقه سپیدار شهادت میدهند و خدارا شاکر و سپاسگزارم که توفیقی شد که امروز در خدمت مردم سپیدار هستیم.
وی با تاکید بر خدمت رسانی بیشتر افزود:
درود بر ۱۱۰ شهید گرانقدر دیار سپیدار، بر ارواح طیبه شهدای منطقه سپیدار سلام و صلوات میفرستیم همچنین عرض احترام داریم مخضر شریف مردم سلحشور و شریف بخش سپیدار و همچنین درود خدا بر جانبازان سرافراز و ایثارگر این منطقه که بیش از ۱۰۰۰ جانباز تقدیم ایران عزیز کرده است.

خوشحال و خرسند هستم که به عنوان خادم این مردم گوشه ای از فداکاری های مردم منطقه سپیدار را در مجلس به تصویر کشاندم، مردمانی که سابقه درخشانی در قبل از انقلاب و بعد از انقلاب داشته اند و دارند.
تاریخ نویسان بر گفتار ما در مجلس در رابطه با مردم منطقه سپیدار شهادت میدهند.
وی با تاکید بر خدمت رسانی بیشتر افزود: جناب استاندار بخش های جلیل و بابکان و دیار سپیدار در مقایسه با سایر بخش ها در دفاع از این مرز و بوم و در جبهه های جنگ حرف اول را می زند یادمان نمی رود که شهدای این دیار چه ایثارگری را داشتند.
وی اظهار داشت: مسئولین محترم بایستی نسبت به یادگاران شهدا و ایثارگران این دیار شبانه روز دست از تلاش و خدمت بر ندارند.

وی در ادامه بیان داشت: ما همه دغدغه های این مردم را می پذیریم و امید است با تمام شایستگی که مردم دارند به این نیازها پاسخ داده شود.
وی همچنین در مورد مشکلات جاده ای بخش سپیدار افزود: در همین جلسه این وعده مهم را به مردم سپیدار می دهم که بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان جهت تعریض جاده سپیدار به سرفاریاب در نظر گرفته شده است.
در ادامه بیان داشت: جناب استاندار سال گذشته قرار بود چند کیلومتر از این مسیر تعریض شود که متاسفانه تامین اعتبار این پروژه با تاخیر انجام گرفت و تا اتمام این پروژه مهم دست بردار نیستم و دنبال خواهیم کرد که این مهم به سرانجام برسد که خوشبختانه تأمین اعتبار شده است.

وی همچنین گفت : جناب استاندار محترم دستور فرمایید نسبت به مسئله راه سازی نگاه ویژه ای به این منطقه صورت پذیرد.
دکتر روشنفکر در ادامه بیان داشت: جناب آریا مدیرکل بهزیستی که در هئیت همراه حضور دارند قول داده اند به کسانی که تحت پوشش این نهاد هستند یکصدمیلیون تومان وام چهاردرصد برای برخی مشاغل داده شود.
وی همچنین در مورد مشکل گازرسانی به روستاهای منطقه تنگ تامرادی افزود: پروژه گازرسانی ۲۴ روستای تنگ تامرادی در یک ماه آینده آعاز خواهد شد.

در ادامه این سفر جناب استاندار گفت: درود بر ۱۱۰ شهید گرانقدر منطقه سپیدار همچنین درود می فرستیم بر ۱۰۰۰ جانباز و ایثارگر این منطقه

احمدزاده گفت: عرض خسته نباشید ویژه ای داریم محضر ارزشمند جناب دکتر روشنفکر نماینده محبوب و مردمی و جهادی شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون.

وی با بیان اینکه: از مدیران همراه درخواست می کنیم که قدر این مردم شریف را بدانید گفت: هیچ چیزی در نزد خداوند بهتر از خدمت بی منت و بدون چشم داشت نیست .مدیران همراه، جناب فرماندار، معاونین و مدیران کل یادتان باشد مردم این منطقه ویژه اند منطقه ای که در تعداد شهدا و مبارزه با طاغوت زبانزد است.

وی در ادامه گفت: از محل اعتبار سفرهای ریاست جمهور ۷۰ میلیارد تومان جهت تعریض جاده سپیدار به دهدشت در نظر گرفتیم که اگر نیاز بود و لازم شد جهت ادامه کار پول بیشتری را تزریق خواهیم کرد.

احمد زاده گفت : آبشار تنگ تامرادی یکی از زیباترین مناطق دنیا است که حتما باید توجه ویژه ای شود و امکانات رفاهی در این منطقه انجام پذیرد و جهت استراحت و آرامش مسافران حتما اماکنی فراهم گردد.

وی بیان داشت: تعریض جاده تنگ تامرادی را در دستور کار داریم و همچنین مسیر هشت کیلومتری تنگ تامرادی به مناطق گرمسیری و نورآباد باید تسریع و منطقه تنگ تامرادی ان‌شاءالله از بن بست خارج شود.

احمدزاده افزود: ۲۴ روستای حوزه تنگ تامرادی در یک ماه آینده پروژه گازرسانی به این مناطق آغاز خواهد شد .همچنین مشکل اینترنت در این مناطق باید هرچه سریعتر مرتفع گردد.
وی در رابطه با برخی تغییرات در تقسیمات کشوری افزود: تعدادی از مردم شریف و نجیب طایفه جلیل از لحاظ تقسیمات کشوری در مناطقی از استان های همجوار بالاخص استان فارس مستقر هستند که اگر این عزیزان درخواستی جهت الحاقیه به استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشند با همکاری دکتر روشنفکر و طی یک دیدار با وزیر کشور در خواست انتقال این عزیزان را پیگیری کنیم.

احمدزاده در ادامه در رابطه با آب آشامیدنی مناطق روستایی در بخش سپیدار حفر چاه و همچنین پروژه انتقال آب از رودخانه در نظر گرفته شود.

در ادامه مدیرکل جهاد کشاورزی طی یک گزارش اعلام کردند: ۸۰۰ هکتار باغ در بخش سپیدار داریم که دارای ۱۲ کیلومتر کانال هست و ۳ کیلومتر از این کانال ها کار شده و ۲ کیلومتر دیگر آن نیز در ادامه کار اضافه خواهد شد.
وی همچنین بیان داشت: ۲ سد کشاورزی در حوزه سپیدار مطالعات آن انجام و مجوزهای لازم گرفته شده است که در آینده نیاز به تامین اعتبار برای این ۲ سد است.
در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان بیان کردند: در صورت تأمین زمین از طرف مردم منطقه بابکان یک قطعه زمین چمن مصنوعی برای اهالی محترم این منطقه در نظر گرفته شود.