مسئولیت های فرسایشی در کهگیلویه و بویر احمدو شعار های تو خالی رسانه های استان در روز خبرنگار/چرخش قدرت در ادارات بین دو گروه یا چند گروه، فرصت رشد را از جوانان استان گرفته است
مسئولیت های فرسایشی در کهگیلویه و بویر احمدو شعار های تو خالی رسانه های استان در روز خبرنگار/چرخش قدرت در ادارات بین دو گروه یا چند گروه، فرصت رشد را از جوانان استان گرفته است

در چند روز گذشته رسانه های استان در جلسات مکرر نشست های رسانه ای روز خبرنگار در استان ، از تحول گسترده در یکی از محروم ترین استان های کشور نوشتند

 

ندای امت/ یادداشت ارسالی/ در چند روز گذشته رسانه های استان در جلسات مکرر نشست های رسانه ای روز خبرنگار در استان، از تحول گسترده در یکی از محروم ترین استان های کشور نوشتند .

این درحالی است که عکسهای مسئولان استان در حوزه های مختلف به حدی در پروژه ها زیاد شده که اگر به اندازه هر بازدید ، در پروژه یک درصد پیشرفت فیزیکی ایجاد میشد  تا امروز تمام پروژه های استان تکمیل و اشتغال کویرهای یزد ، در کهگیلویه و بویر احمد سکنی گزیده بود.

نمایندگان استان در اینده ای نچندان دور باید پاسخگو باشند، و  از پروژه های ملی در شهرستانهای حوزه انتخابیه تعریف کنند و بگویند ایا توانسته اند در هر شهرستان حوزه انتخابیه پس از یک سال ، مدیرانشان یک پروژه ی ملی تعریف کنند؟

با بررسی پروژه های ملی در برخی شهرستانها، فرمانداری و تمام ادارات دولت را از یک زاویه نگاه‌کنیم حداقل این سئوال پیش می آید ایا یک مسئول در شهرستان و یا یک مدیر اداره دلش برای مناطق محروم نسوخت تا طرحی تحویل دهد و به تصویب برساند.

در امار های استان مشخص است بعضی شهرستانها طرح های به جامانده از دولت گذشته و ردیف های ملی بود، و در شهرستانهای دیگر طرح های ملی صفر گزارش شده است .

جناب سید علی احمدزاده استاندار محترم؛ سفارشات برای مناصب استانی از طرف نمایندگان و مسئولان دفتر نمایندگان که بعضی از این افراد صلاحیت جایگاه خود را هم ندارند، استان را در نوعی انزوا فرو برده است .

عزل و نصب بین دو یا چند گروه در ادارات تقابل ایجاد کرده است و مردم پاسخ درستی از مسئولان دولت انقلابی نمیشنوند ؛  ورود افراد ذی نفود برای انتصاب افراد سیاسی نمیتواند کمکی به استان کند و این یکی از عوامل این بی برنامگی هاست .

مسئولیت های فرسایشی در کهگیلویه و بویر احمد و‌چرخش قدرت در ادارات بین دو گروه یا چند گروه فرصت رشد را از جوانان استان گرفته است و روحیه خدمت را در زیر مجموعه ادارات از نیروهای خدوم سلب کرده است.

جناب استاندار ،  باید به معاون عمرانی تان بگوییم زمین های ادارات که ملک پدری افرادی شده است و سالها بر گرده مردم در همان چند متر زمین اتاق مدیریتشان سوارند،  را از زمین خواران ازاد سازی کنید ، خدمتی بزرگ کرده اید  .

جناب احمد زاده ، استان ما حکایت ملانصرالدین و پسرش شده است :
پسر ملا نصرالدین از ملا پرسید: پدر، فقر چند روز طول می‌کشد؟ ملا گفت: چهل روز پسرم. پسرش گفت: بعد از چهل روز ثروتمند می‌شویم؟ ملا جواب داد: نه پسرم، عادت می‌کنیم…