حجت الاسلام وحدانی فر : شفافیت، صداقت، عدالت، مطالبه‌گر بودن و عدم لغزش قلم از خصوصیات بارز یک خبرنگار موفق است
حجت الاسلام وحدانی فر : شفافیت، صداقت، عدالت، مطالبه‌گر بودن و عدم لغزش قلم از خصوصیات بارز یک خبرنگار موفق است

آئین تجلیل از خبرنگاران نهاد امامت جمعه امروز ۲۴ مردادماه در دفتر امام جمعه کهگیلویه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ندای امت، آئین تجلیل از خبرنگاران نهاد امامت جمعه امروز ۲۴ مردادماه در دفتر امام جمعه کهگیلویه برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این آئین اظهار کرد: روشنگری و مطالبه‌گری در جامعه یک مقوله بسیار مهم است که می‌بایست خبرنگاران چنین چیزی را مدنظر قرار دهند.

امام جمعه کهگیلویه، افزود: شفافیت، صداقت، عدالت، مطالبه‌گر بودن و عدم لغزش قلم از خصوصیات بارز یک خبرنگار موفق است و خبرنگاران نباید به جایگاه اشخاص توجه کنند.

وی با بیان اینکه از خبرنگاران توقع دارم نهاد امامت جمعه را مورد نقد قرار دهند، اضافه کرد: خبرنگار صدای مردم است و باید از مسئولان جواب بخواهند و یک مدیر وظیفه دارد پاسخگو باشد.

وحدانی‌فر تصریح کرد: خبرنگار در بیان حقایق نباید لکنت زبان داشته باشد و صرف داشتن نگاه سیاسی برای یک خبرنگار آسیب‌پذیر است، خبرنگاری که تز سیاسی داشته باشد اصلا خبرنگار نیست، چون قلم حرمت دارد.

وی با اشاره به بزرگنمایی برخی اقدامات از سوی رسانه‌ها در شهرستان اشاره کرد و گفت: بزرگنمایی برخی اقدامات و در مقابل سیاه‌نمایی دیگر اقدامات اصلأ پسندیده نیست و سبب می‌شود خدمات بسیار مهم نادیده گرفته شود.

امام جمعه کهگیلویه عنوان کرد: خدمات نظام باید از سوی رسانه‌ها بیان شوند، به عنوان مثال در مبحث برجام حداقل آن این است که ثابت کرد ایران یک ابر قدرت است و جایگاه والایی دارد.

وی با توصیه به خبرنگاران، عنوان کرد: به خبرنگاران توصیه می‌کنم شخصیت حقیقی خود را فدای شخصیت‌های حقوقی نکنید.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خاطرنشان کرد: رسالت نماز جمعه فریاد زدن دردها و مشکلات مردم است.

برپایه این خبر، در پایان این آیین از خبرنگاران تجلیل شد.

خبرنگار : عباس آشنایی