فرماندار بویراحمد از خسارت سیل تابستانی به ۷۰ درصد بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد/انتقاد مهدوی مطلق از شیوه توزیع اعتبارات اشتغالزایی و محرومیت زدایی در استان توسط مدیران استانی
فرماندار بویراحمد از خسارت سیل تابستانی به ۷۰ درصد بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد/انتقاد مهدوی مطلق از شیوه توزیع اعتبارات اشتغالزایی و محرومیت زدایی در استان توسط مدیران استانی

شهرام مهدوی مطلق در نشست شورای اداری استان گفت: ۷۰ درصد بخش کشاورزی شهرستان بویراحمد از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد در سیل تابستانی ناشی از سامانه مونسون خسارت دیده است

به گزارش ندای امت ، فرماندار بویر احمد گفت: ۷۰درصد کشاورزی و ۱۰۰درصد راه های عشایری بویراحمد در سیل خسارت دیدند .

شهرام مهدوی مطلق در نشست شورای اداری استان گفت: ۷۰ درصد بخش کشاورزی شهرستان بویراحمد از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد در سیل تابستانی ناشی از سامانه مونسون خسارت دیده است.
وی افزود: در پی بارش های سیل های تابستانی به ۷۰ درصد راه‌های روستایی و ۱۰۰ درصد راه‌های عشایری شهرستان بویراحمد خسارت وارد شده است.
فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین ۴۵۰ منزل مسکونی در این شهرستان دچار آبگرفتگی شدند و تعداد قابل توجهی از احشام عشایر نیز از بین رفتند .
فرماندار بویراحمد خاطر نشان کرد ، اغلب راه های روستایی و همه راه های عشایری نیازمند بازسازی مجدد هستند که از دستگاه های اجرایی در خواست داریم تا آخر همچنان پای کار باشند و بمانند .
مهدوی مطلق از همکاری و کمک های سپاه فتح و تیپ ۴۸ فتح در سیل اخیر تقدیر و تشکر کرد و گفت این نهاد انقلابی همچنان در کنار ما در حال خدمت رسانی به مردم هست .
فرماندار بویراحمد افزود:  البته از همه دستگاه های استانی و شهرستانی،ستاد مدیریت بحران استانداری و دفتر فنی استاندار تشکر کردند و گفت، از برخی مدیران دستگاه ها گلایه هایی داریم که به وقت خودش خواهم گفت .
وی بیان کرد:برای چندمین بار به شیوه توزیع اعتبارات اشتغالزایی و محرومیت زدایی در استان توسط مدیران استانی انتقاد کرد و گفت در زمینه توزیع اعتبارات محرومیت زدایی، تبصره ۱۶ و اشتغالزایی باید شاخص های واقعی از جمله جمعیت و وسعت را جدی ببینند و برای هدف گذاری بهتر باید فرمانداران میدان دار توزیع این اعتبارات باشند و گرنه در بهبود شرایط اتفاق خاصی نخواهد افتاد.