ایت الله حسینی:اغتشاشات نقشه شومی است تا گروه های تروریستی بتوانند به کشور ما ضربه وارد کنند
ایت الله حسینی:اغتشاشات نقشه شومی است تا گروه های تروریستی بتوانند به کشور ما ضربه وارد کنند

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه اغتشاش ها عملا نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی ما را به خود مشغول می کند، گفت: دشمن از این فرصت برای انجام اقدامات تروریستی همچون حادثه تروریستی تکفیری حرم شاهچراغ (ع) استفاده می کند

به گزارش ندای امت ، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (6 آبان ماه) ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، با اشاره به اینکه امروز در جامعه شکرگذاری کم شده، اظهار کرد: افراد باید شکرگذار نعمت های خداوند باشند، اگر نقص و عیبی وجود دارد آن را باید در جای مناسب بیان کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: خداوند و فرشتگان الهی می بینند، انسان باید نسبت به نعمت های که خداوند به او می دهد، شکر گذار باشند.

 

وی با اشاره به اینکه اگر کسی به دنبال کسب روزی حلال رفت، خداوند فرموده «زندگی وی را آسان خواهیم کرد»، افزود: اگر کار حلالی پیدا شده و انسان بتواند به وسیله آن رزق برای خانواده خود تامین کند، خداوند زندگی را برای چنین انسانی آسان خواهد کرد.

 

آیت الله حسینی در خطبه دوم نماز جمعه امروز یاسوج، ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، شهادت تعدادی از هم وطنان را به ملت بزرگ ایران و خانواده های این عزیزان تبریک و تسلیت گفت.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه ما با این ترورهای کور که سال های متمادی توسط دست های جنایتکاری که مردم ما را به خاک و خون می کشند، آشنایی داریم.

 

وی با بیان اینکه تروریست ها توسط آمریکا، اسرائیل و عربستان به وجود آمده اند، ادامه داد: همین کشورهای حامی تروریست ها نیز اقدام تروریستی در شیراز را محکوم نمی کنند، چون خود آنها عامل و باعث به وجود آمدن این گروه های تروریستی هستند.

 

آیت الله حسینی با اشاره مجدد به اینکه این گروه ها توسط آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان به وجود آمده و تغذیه می شوند، افزود: اینها کسانی هستند که با ملت انسانیت در کشور ما دشمن هستند و مشخص است رفتار آنها از کجا نشات می گیرد.

 

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: در هر روز چندین مورد مثل این در کشورمان توسط دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی ضربه می خورند و متلاشی می شوند.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه این اغتشاش ها که هیچ دلیل منطقی ندارد و در حال بر هم زدن نظم کشور هستند عملا نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی ما را به خود مشغول می کند، گفت: دشمن از این فرصت استفاده می کند و اقدامات تروریستی همچون حمله تروریستی تکفیری حرم شاهچراغ (ع) را به وجود می آورد.

 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه این اغتشاشات نقشه شومی است تا این گروه های تروریستی بتوانند به کشور ما ضربه وارد کنند، اظهار کرد: برخی ها پول گرفتند تا اغتشاش کنند و برخی ها غافل و نادان هستند که در اغتشاشات شرکت می کنند.

 

امام جمعه یاسوج از کسانی که غفلت کرده و پشیمان هستند خواست خود را در ریختن خون این شهیدان و ملت بیگناه شریک نکنند.

 

وی با بیان اینکه رسانه های فارسی زبان خارج نشین موضوع گیری هایی کردند و خود اینها نیز طرفدار داعش هستند، افزود: وقتی خود داعش خود این قضیه را گردن گرفت، باز هم گفتند شاید کار خود نظام است و این نشان دهنده دشمنی این شبکه های معاند با مردم ایران است.

 

آیت الله حسینی خاطرنشان: هرچند عده ای اقدام به ایجاد اغتشاش در جامعه می کنند ولی اکثریت مردم وفادار و دلبسته به نظام مقدس اسلامی هستند.

 

امام جمعه یاسوج در فراز دیگری از خطبه ها با بیان اینکه دولت باید وضعیت بازار را کنترل کند، ادامه داد: مثلا در حوزه بازار خودرو قرار بود واردات خودرو را آزاد کنند چه شد؟ باید دولت گرانی را کنترل و با تدبیر، کار و تلاش وضعیت اقتصادی کشور را سامان ببخشند؛ضمن اینکه همه دولت ها آمدند و گفتند ما بازار خودرو را کنترل می کنیم، اما وقتی می آیند یک چیز دیگری می شود.

 

وی آینده کشور و نظام را در دست نوجوانان و جوانان دانست و اظهار کرد: اگر این قشر آگاه و متدین باشند، آینده کشور تضمین شده و اگر از مدار خارج شوند، آسیب جدی خواهیم دید.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن اساسا با فضای مجازی آمد تا همان گونه که خود می خواهد این نسل را تربیت کند.

 

آیت الله حسینی به سفر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در این سفر مصوب شد که دانشگاه صنعتی در استان پایه گذاری شود و این خبر پر خیر و برکت بوده و امیدواریم این موضوع هر چه سریع تر به سرانجام برسد، زیرا مشکل امروز استان ما عدم پیشرفت در حوزه صنعت است.