نقد فرماندار بویر احمد از برگزاری نمایشگاه‌ تولیدات استان کهگیلویه و بویر احمد/ عسل اردبیل در نمایشگاه یاسوج!
نقد فرماندار بویر احمد از برگزاری نمایشگاه‌ تولیدات استان کهگیلویه و بویر احمد/ عسل اردبیل در نمایشگاه یاسوج!

فرماندار بویراحمد از عرضه محصولات تولیدی سایر استان‌ها در نمایشگاه تولیدات استان کهگیلویه وبویراحمد انتقاد کرد

 

به گزارش ندای امت به نقل از روابط عمومی فرمانداری بویراحمد، برگزاری نمایشگاه‌ معرفی تولیدات استان کهگیلویه و بویراحمد همواره مورد انتقاد بوده، چاقوی زنجان که در نمایشگاه‌های گذشته عرضه شد و مورد انتقاد واقع شد حالا هم عرضه عسل استان اردبیل در نمایشگاه تولیدات استان گلایه‌هایی را به دنبال داشت‌.

شهرام مهدوی‌مطلق در همین خصوص به خبرنگار فارس گفت: برگزاری نمایشگاه در مرکز استان اشکالاتی دارد و حتی اصناف نسبت به برگزاری این نمایشگاه انتقادات و اعتراضاتی دارند.

فرماندار بویراحمد افزود: استان در بخش کشاورزی خصوصا تولید عسل اگر جزء استان‌های برتر نباشد استان ضعیفی هم نیست اما در نمایشگاه اخیر عسل اردبیل در میان محصولات تولیدی کهگیلویه و بویراحمد به نمایش درآمده است که به بخش تولید ضربه می‌زند.

وی بیان کرد: سالانه تسهیلات اشتغالزایی فراوانی برای تولید عسل پرداخت می‌شود اما به جای اینکه در این نمایشگاه‌ها محصولات تولیدی استان عرضه شود و تولیدکنندگان استانی با هم به رقابت بپردازند محصولات سایر استان‌ها به نمایش گذاشته می‌شود که باعث اعتراض مردم شده است.

مهدوی‌مطلق بیان کرد: از طرف دیگر قیمت محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود بالاتر از محصولاتی است که در سطح شهر یاسوج به فروش می‌رسد‌.