بیانیه بسیج اساتید دانشگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت پارلمان اروپا
بیانیه بسیج اساتید دانشگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت پارلمان اروپا

بسم‌الله الرحمن الرحیم “وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ… َ. ” اقدام وقیحانه اخیر پارلمان اروپا در تروریست خواندن نیروی نظامی رسمی کشورمان، سپاه همیشه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی و تفکرات خبیثانه ایادی آنها، چیزی نبود جز یک اقدام منفعلانه، برای جبران شکست مفتضحانه ی استکبار جهانی در اغتشاشات اخیر که […]

بسم‌الله الرحمن الرحیم
“وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ… َ. ”

اقدام وقیحانه اخیر پارلمان اروپا در تروریست خواندن نیروی نظامی رسمی کشورمان، سپاه همیشه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی و تفکرات خبیثانه ایادی آنها، چیزی نبود جز یک اقدام منفعلانه، برای جبران شکست مفتضحانه ی استکبار جهانی در اغتشاشات اخیر که مواجهه‌ی جبهه حق در مقابل تمام جبهه باطل بود. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از بازوان توانمند و مقتدر دفاعی، نه تنها برای ملت شریف ایران بلکه ناجی ملت‌های مسلمان و ستمدیده جهان است که به اذعان دوست و دشمن و به گواهی ملت‌های ستمدیده و به شهادت آزادگان جهان، بزرگترین هسته تروریستی در جهان یعنی داعش را نابود و مضمحل نموده و در راستای رسالت خطیر دفاع از اسلام و مسلمین ایران و جهان و برقراری صلح جهانی، شهدای والا مقامی همچون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را تقدیم نموده که هر آزاده‌ای و حتی تاریخ بر حقانیتش شهادت خواهد داد.
ما اساتید دانشگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از تشکیلات مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در محکومیت اقدام نابخردانه اخیر اتحادیه اروپا اعلام می‌نماییم که «ما همه سپاهی هستیم» . لذا از زحمات همه نیروهای مسلح ایران اسلامی بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صیانت از امنیت، منافع ملی، آرمانهای جهانی انقلاب اسلامی و مقابله مستمر با تروریست‌های دست پرورده مثلث شوم «غربی، عربی، عبری» تقدیر نموده و خواهان تلاش بیش از پیش این برادران در مبارزه با تروریسم جهانی هستیم. در خاتمه از خدای متعال، خواهان جهان عاری از تروریسم و جزای خیر و برکت برای مجاهدت‌های این عزیزان هستیم.
والسلام علیکم و رحمه الله

سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد