جشنواره تئاتر کوتاه اسوه دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویرا‌حمد که در یاسوج برگزارشد
جشنواره تئاتر کوتاه اسوه دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویرا‌حمد که در یاسوج برگزارشد

: به گزارش ندای امت جشنواره تئاتر کوتاه اسوه در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج برگزار گردید. جشنواره تئاتر کوتاه اسوه دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویرا‌حمد که در یاسوج برگزارشد دکتررحیم اکرامی دبیر هیات امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج در سخنانی کوتاه ضمن تشکر از مسئولین […]

:
به گزارش ندای امت جشنواره تئاتر کوتاه اسوه در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج برگزار گردید.

جشنواره تئاتر کوتاه اسوه دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویرا‌حمد که در یاسوج برگزارشد دکتررحیم اکرامی دبیر هیات امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج در سخنانی کوتاه ضمن تشکر از مسئولین و مدیران استانی، اساتید، کارکنان، دانشجویان و علاقه‌مندان به هنر اصیل اسلامی و ایرانی به ویژه تئاتر که دراین جشنواره دعوت دانشگاه آزاد اسلامی استان را پذیرفته و شرکت نمودند بیان کرد: دوره دوم جشنواره مهدویت و امامت در ۳۰ نقطه از کشور وبا رویکرد جدید این دانشگاه بر ترویج باورهای دینی و معارف اهل بیت (ع) برگزار می گردد.

دکتر اکرامی افزود: گسترش ایده برگزاری جشنواره از ۱۰ استان به ۳۱ استان که با حمایت‌های دکتر محمد مهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی همراه شد نشان از همین مبنای فکری دارد.
وی بر توسعه زیرساخت‌ها و فعالیت‌های جشنواره در دوره دوم و همکاری نهادهای مختلف از جمله موسسه امامت و مهدویت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل آموزش و پرورش استان و بنیاد مهدویت استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می گردد.
دکتر اکرامی رئیس جشنواره تئاتر کوتاه اسوه دانشگاه آزاد اسلامی استان افزود: این جشنواره با همکاری مؤسسه امامت و مهدویت با اشاره به اینکه این جشنواره به مناسبت ۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان امام علی(ع) برگزار گردیده افزود:
برگزار این گونه جشنواره‌های هنری می‌تواند گامی در جهت ترویج فرهنگ امامت و مهدویت باشد.

گفتنی است جشنواره فیلم کوتاه با مشارکت دانشگاهیان و جمعی از شخصیت‌های علمی و فرهنگی دراستان کهگیلویه و بویراحمد درسالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج برگزار شد.

لازم به ذکر است پس از مراسم افتتاحیه این جشنواره گروه های هنری تئاتر شرکت کننده در جشنواره با اجرای برنامه های خود با هم به رقابت پرداختند و با رای داوران تیم های برتر انتخاب و به آنها لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا گردید.