باوند رئیس شورای اسلامی کهگیلویه و بویر احمد:مسئولان به ما قول دادند و به هیچ کدام ازقول‌هایشان عمل نکردند/کلاه جدیدی که برسر سرفاریاب رفت
باوند رئیس شورای اسلامی کهگیلویه و بویر احمد:مسئولان به ما قول دادند و به هیچ کدام ازقول‌هایشان عمل نکردند/کلاه جدیدی که برسر سرفاریاب رفت

باوند با بیان اینکه در مقابل مردم سرافکنده هستیم، افزود: یک سال فریاد زدیم ومکاتبه‌های متعددی کردیم، اما با وجوداین تلاش‌ها و رایزنی‌ها شورای اسلامی استان مشکل ساختمان دارد و هنوز برای تشکیل جلسه بدون فضا ومکان مناسب هستیم

به گزارش ندای امت ، رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: گرانی در بازار استان کهگیلویه و بویراحمد سر به فلک کشیده است و به نظر می‌رسد گرانی ناشی از روزمرگی مدیران مربوطه است.
کیانی باوند_ رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، عصر سه شنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۲  در جلسه شورای اسلامی استان ضمن گلایه شدید از عدم حضور مدیرانی که برای حضور در این جلسه دعوت شده بودند، اظهار داشت: باید عدم حضور مدیران دعوت شده به جلسه شورای اسلامی به صورت مکتوب مشخص شود.
وی با اشاره به سفر دور دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ناگفته‌های داریم که در سفر ریاست جمهوری آن را با صدای بلند بیان خواهیم کرد.
باوند با بیان اینکه در مقابل مردم سرافکنده هستیم، افزود: یک سال فریاد زدیم ومکاتبه‌های متعددی کردیم، اما با وجوداین تلاش‌ها و رایزنی‌ها شورای اسلامی استان مشکل ساختمان دارد و هنوز برای تشکیل جلسه بدون فضا ومکان مناسب هستیم.
وی تصریح کرد: قول و وعده‌های مسوولان به شورای اسلامی استان دیگر حنایش رنگی ندارد و ما خواستار عملی کردن تمام وعده‌ها هستیم.
رئیس شورای اسلامی کهگیلویه وبویراحمد تأکید کرد: ما شرمنده مردم هستیم. ساختمان شورای اسلامی استان در شأن جایگاه شورا نیست. از قول و وعده‌ها عبور و عمل کنید.
باوند در ادامه پیشنهاد داد که درسفر دور دوم ریاست جمهوری بنری خطاب به رئیس جمهور بنویسیم که مسوولان نه به فکر شورا هستند و نه حرف آن‌ها را می‌شنوند. اینگونه رفتار با شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در هیچ استان دیگری مشابه ندارد. مسوولان به ما قول دادند و به هیچ کدام ازقول‌هایشان عمل نکردند.
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به وضعیت بازار گریزی زد و گفت: گرانی در بازار استان کهگیلویه و بویراحمد سر به فلک کشیده است و به نظر می‌رسد گرانی ناشی از روزمرگی مدیران مربوطه است.
وی افزود: مردم قدرت خرید ندارند و برخی از مسوولان مربوطه هم پاسخگو نیستند. انتظار داریم نهاد‌های نظارتی به این مسأله ورود کنند.
باوند گفت: افزایش قیمت شن و ماسه مردم را نگران کرده و علی رغم تأکید همه بزرگان استان و با وجود اینکه مسکن سیاست اصلی دولت است، باز هم قیمت مصالح ساختمانی به ویژه قیمت شن و ماسه افزایش پیدا کرده است.
باوند وضعیت راه‌ها را نگران‌کننده دانست و گفت: هر روز در برخی از جاده‌های استان به دلیل نبود ایمنی کافی و نقاط حادثه خیز شاهد تصادفات هستیم و برای رفع نقاط خطرناک جاده باغچه سادات ۵۰ میلیارد تومان تخصیص داده شد که هنوز بلاتکلیف مانده است.
وی عدم توجه به مناطق محروم را علت مهاجرت‌های بی‌رویه دانست و گفت: بیمارستان شهرستان چرام سال‌ها است که هنوز تکمیل نشده و باید در روند ساخت آن تسریع شود و باعث شده که مردم هر روز مسافت‌های زیادی را برای درمان طی کنند.
وی گفت: پروژه جاده «دمه» شهرستان چرام تعطیل شده و پیمانکار ر‌ها کرده است. پروژه ورزشگاه سرفاریاب وضعیت اسفباری دارد و هیچ اعتباری ندارد.
وی افزود: وضعیت جاده دهستان پشته زیلایی چرام اسفبار است و امکان تردد رفت و آمد دو خودرو در این جاده وجود ندارد. عدم آنتن دهی در منطقه پشته زیلایی نیز از دیگر مشکلات مردم این منطقه است.
وی افزود: پل سرفاریاب مابین تیرآبگون و دره لیر بعد از ۲۰ سال بدون هیچ کاری ر‌ها شده است.
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گلایه شدید از بانک‌ها، گفت: در سال ۱۴۰۱ یک مورد وام مسکن در سطح شهرستان چرام پرداخت نشده است.
باوند در ادامه از غارت خاک مرغوب سرفاریاب خبر داد و گفت: کلاه جدیدی بر سر سرفاریاب رفته، متأسفانه کامیون‌ها را از دهدشت می‌فرستند و خاک‌ها را بارگیری می‌کنند و در جایی مخفیانه آن را دپو می‌کنند.