گلایه شدید مردم دمه سرفاریاب از وضعیت جاده ارتباطی/بیست میلیارد دمه کجا رفت؟
گلایه شدید مردم دمه سرفاریاب از وضعیت جاده ارتباطی/بیست میلیارد دمه کجا رفت؟

مردم منطقه این روزها در انتظار تحقق وعده‌های مسئولان هستند ولی گویا طبیعت ساورز طسوج انها را به انجا کشانده و خبری از پیگیری مشکلات نیست

 

به گزارش ندای امت ، مردم سرفاریاب مدت‌هاست که در انتظار هستند ولی متاسفانه هیچ اقدامی درخصوص بهبود وضعیت راه ارتباطی جاده دمه سرفاریاب نمی‌شود.

جاده مسیر راه‌ ارتباطی دمه یکی از پرترددترین مسیرهای منطقه سردسیری سرفاریاب می‌باشد.
عدم توجه مسئولان، نبود اعتبارات کافی و لازم و مشکلات ذکر شده از سوی مسوولان؛ و …. همگی دلیل‌هایی بر عدم رسیدگی به مسیر ارتباطی دمه شده است.
گزارش میدانی خبرنگار از این مسیر در روزهای اخیر نشانگر آن است که متاسفانه این مسیر ارتباطی؛، بسیار نامطلوب و حتی در برخی نقاط واقعاً پرخطر بوده است.
این موضوع گلایه شدید مردم را به دنبال دارد.
مردم روستای دمه در این رابطه به خبرنگار می گویند: سالهاست که در انتظار بهبود وضعیت موجود هستیم ولی متاسفانه هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد!
مردم منطقه این روزها در انتظار تحقق وعده‌های مسئولان هستند ولی گویا طبیعت ساورز طسوج انها را به انجا کشانده و خبری از پیگیری مشکلات نیست.
توصیه می شود مسئولان ویژه بخشدار سرفاریاب به جای گردش در طبیعت و پخش کردن لینک اخبار به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

لازم به ذکر هست اعتبار جاده دمه بیست میلیارد تومان که پیمانکار شروع به کار ولی در بازدیدی که مسئولان در سال گذشته داشتند بلافاصله تعطیل شد و طبق گفته یکی از مردم در دمه بخشدار اعلام کرد که جاده فاقد اعتبار و پیمانکار نمی تواند کار کند.

طبق صحبت های مسئولان استانی  سال گذشته ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات وزارت نفت به این جاده اختصاص یافت ولی به دلایلی عملیات احداث جاده دمه تعطیل شده است که بخشدار سرفاریاب باید نسبت این اعتبار شفاف سازی کند.