همزمان با بیست و یکمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) ویژه برنامه شب های فرهنگ و هنر در شب دوم در تالار رو باز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد
همزمان با بیست و یکمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) ویژه برنامه شب های فرهنگ و هنر در شب دوم در تالار رو باز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد

به گزارش ندای امت به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،همزمان با بیست و یکمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) ویژه برنامه شب های فرهنگ و هنر در شب دوم در تالار رو باز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

به گزارش ندای امت به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،همزمان با بیست و یکمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) ویژه برنامه شب های فرهنگ و هنر در شب دوم در تالار رو باز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برنامه های فرهنگی و هنری یکی راه های موثر و تاثیرگذار در آموختن و به کارگیری فرهنگ رضوی است افزود:یکی از اهداف برگزاری شب های ویژه فرهنگ و هنر رضوی آشنایی اقشار مختلف یا این فرهنگ ناب است که موجب ایجاد همدلی و شور نشاط اجتماعی می شود.

درخشان یادآور شد: هر شب برنامه های هنری متنوعی از جمله،اجرای نمایش های آیینی، شعر آیینی،موسیقی،سرود، مولودی خوانی، تجلیل از زوج های هنرمند و مسابقه توسط هنرمندان استان اجرا شد.

امین درخشان با اشاره به موضوع تکریم زوج های جوان همزمان با دهه کرامت افزود:خانواده به عنوان مهم ترین رکن جامعه است که ارتقای جایگاه و تحکیم بنیان آن بسیار سفارش شده است از همین رو این اداره کل در شب های فرهنگ و هنر رضوی از زوج های جوان هنرمند تقدیر به عمل آورد.

متولی فرهنگ و هنر در استان با تاکید بر این نکته که جوانی جمعیت مهمترین راهبرد توسعه جوامع است عنوان کرد:بایستی برای ترغیب زوج های جوان به فرزند آوری کارهای فرهنگ و هنری با محوریت جوانی جمعیت انجام بپذیرد در همین راستا بیست و یکمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) با موضوع تبیین سیاست جوانی جمعیت با مشارکت هنرمندان و دیگر مهتدهای فرهنگیز و هنری در حال برگزاری است..