جناب ناصر خان ؛ بویراحمد همان بویراحمد است با ایلمردان و ایل زنانی تاریخ ساز که درس عبرت به هر ظالمی در هر جایگاهی داده اند
جناب ناصر خان ؛ بویراحمد همان بویراحمد است با ایلمردان و ایل زنانی تاریخ ساز که درس عبرت به هر ظالمی در هر جایگاهی داده اند

پس از شورش معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی علیه نظام مدیریت اداری که موضع گیری تند نماینده ولی فقیه و برخی دستگاه‌های ناظر و کنشگران سیاسی را در پی داشت، نماینده باشت و گچساران و برخی رسانه های منطقه ای که هنوز با تز آپارتاید اسدخانی، خان معروف باوی با همه درس های تاریخ سازش می اندیشند، بر خلاف قاعده و قانون و مصلحت های حاکمیتی با واژگانی صد در صد خلاف امنیت تصریحاً و تلویحاً به تهدید بویراحمد پرداخته اند و در عین حال سخن از بویراحمد و اعتماد می سرایند!

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ؛
پس از شورش معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی علیه نظام مدیریت اداری که موضع گیری تند نماینده ولی فقیه و برخی دستگاه‌های ناظر و کنشگران سیاسی را در پی داشت، نماینده باشت و گچساران و برخی رسانه های منطقه ای که هنوز با تز آپارتاید اسدخانی، خان معروف باوی با همه درس های تاریخ سازش می اندیشند، بر خلاف قاعده و قانون و مصلحت های حاکمیتی با واژگانی صد در صد خلاف امنیت تصریحاً و تلویحاً به تهدید بویراحمد پرداخته اند و در عین حال سخن از بویراحمد و اعتماد می سرایند!
سید ناصر حسینی مطمئن باشد که بویراحمد و بویژه اصولگرایان راستین از تعارفات تهی از خالی او که عملاً حذف و هدم این قوم شریف در کسوت نمایندگی او با انتخاب استانداری گوش به فرمان بوده، غافل نیستند و عزم خود را جزم کرده اند که اگر حتی ناچار باشند در آینده ای نچندان دور از رقیب اصلاحاتی اش تاجگردون حمایت کنند، از او هیچ گونه حمایتی دیگر نخواهند داشت و این تصمیم قطعی شده است.
وقتی بناست که با بازی های سیاسی و منطقه گرایی او نوچه هایی چون بابویی از قبیله سیاسی همان تاجگردون مغضوب به صرف تغییر مواضع تاکتیکی صاحب قدرت شوند چه بهتر که همان تاجگردونی که چند سر و گردن از او بالاتر است به قدرت برسد.
البته دامن زدن به چنین مواضعی از رسانه های مواجب بگیرِ سر در آخور آن ابر پیمانکاری که چندین شرکت پیمانکاری صوری و اقماری دارد و سالهاست با تامین مالی این رسانه های اجیر شده کنکر خورده و لنگر انداخته و انتظار سمعاً و طاعاً از ریاست دانشگاهها دارد تا مدیر امور قراردادهای علوم پزشکی با انگشت اشاره او عزل و نصب شود ، بعید نیست و البته که مایه شرمساری نظام و نماینده ای است که نمی داند معاون توسعه اش چه توهماتی در سر می پروراند…!

قشر فرهیخته دانشگاهی واقف است هر رئیس دانشگاهی ولو با پشتوانه و هشدار باش دستگاه‌های نظارتی و بازرسی در مقابل این آنارشیسم ابر پیمانکار لمیده بر بیت المال با شرکت های صوری و اقماری قد علم کند از نگاه این قماش و حتی نماینده ای که خود را فساد ستیز و جانباز می خواند منفور و مطرود و مردود است.
ریشه قصه پر غصه داستان شورشیان امروز مرکز استان به چنین سوژه ای پنهان معطوف است که ابر پیمانکاران برآمده و فربه از دولت بنفش مستظهر به قدرت چنین معاونتی با مشی اصلاحاتی و متاسفانه مورد حمایت جناب نماینده و جانباز عزیز ما هستند!
مشی بچه گانه “بازی بی بازی” نماینده ای مستاصل که خود پیشتاز بازی عزل غلام نژاد بدلیل چنین توقعاتی در عزل و نصب ها بوده استان را به نقطه ای بحرانی کشیده است که نماینده ولی فقیه نیز بی محابا نامش را “شورش” نهاده است تا زنگ خطری باشد بر جلوگیری از شعله کشیدن آتشی که مثلث ابر پیمانکار، دکتر بابویی معاون توسعه و نماینده باشت و باوی دانسته یا نادانسته بر آن دمیده اند.

آقای سید ناصر!
شما به لحاظ شخصیتی بر خلاف سید قدرتی که به راستی با بویراحمد گره خورده بود کیلومتر ها فاصله دارید و قدرت نمایی و برخوردهای عوامفریبانه از شما در کسوت نمایندگی با یدک کشیدن جانبازی و… بسیار بعید است و شبیه کتابی که بسیاری از صفحاتش حاوی توصیف عده ای معلوم الحال و تدارکاتچی دل ایثارگران واقعی را خون کرده است…!
از کدام جوانمردی و صداقت سخن می گوئید که با رفتار اسد خانی در کسوت نمایندگی چوب حراج بر آن زده اید!
از کدام بویراحمد بزرگ و شرافتمند و با مروت سخن می گویی که استانداری ناتوان و فاقد ابتدائی ترین وجوه سیاسی و امنیتی را در سایه اندیشه آپارتایدی باشت و باوی خود بر استان تحمیل نموده اید و شرمتان نمی آید از این نوع مدیریتی که روی اصلاحات و اعتدالیون را سفید کرده اید…!
ضعف مدیریتی حادث شده امروز و رنج مردم رنجور از جبهه انقلابیون و رئیسی حاصل اندیشه های آپارتایدی شما در عزل و نصب هاست که مایه تاسف و ناامیدی همگان گشته است.
صاحب این قلم ناچیز سال قبل هشدار داده بود که استاندار باوی شما اگر چون ابوذر غفاری به تعبیر نبی مکرم اسلام “ص” راستگو ترین و صریح اللهجه ترین فرد در زیر آسمان کبود باشد به درد مدیریت نمی خورد و خوشبختانه مردم بهترین قاضی در این وادی بوده و هستند و نتیجه اش را محوس و ملموس دیده اند…
جناب سید ناصر!
قرار نبوده و نیست که شما جایگاه نمایندگی مجلسِ بر آمده از خون شهداء را در زمان اقتدار نظام الهی اسلام با اوامر ملوکانه اسدخان باوی در زمان طواغیت اشتباه بگیرد، بویراحمد همان بویراحمد است با ایلمردان و ایل زنانی تاریخ ساز که درس عبرت به هر ظالمی در هر جایگاهی داده اند و چنین تاریخی پیش روی شماست …!
جناب نماینده !
قرار نبوده و نیست که هر رئیس دانشگاهی بر مبنای امر و نهی ملوکانه آنجناب چون شاگردان دیروز دبستان های عشایر نشست و برخاست نکند دست بر پشت گردن کلاغ پر جریمه شوند و با وارونه نمایی نامش را اعتمادزدایی بنامید و چماقی بر سر او فرود آوردید…!
نظام اداری اسلامی با ساختار مشخص و مستقل مدیریتی خویش تعریف خاص دارد، مصالحی دارد در چارچوب عرف اداری، قاعده و قانونی دارد به شرح وظایف اداری فرادست و فرودست… و لذا رفتار اسد خانی نکنید که نداشته های شما بیش از این زیر سئوال برود.
جناب ناصر خان باوی!!
اینجا نظام جمهوری اسلامی است با ساختار روشمند اداری نه حکومت ملوک الطوایفی جنابعالی و اسدخان و جمعی از اقارب شما و احمدزاده و اقمارش در باشت و باوی که انتقام می گیرید به سبک خوانین و می میرانید نظام مدیریتی را هر روز به سبک و سیاق اسدخان در نظام ایلی …!

با واژگان و الفاظ بازی می کنی و سپس رفوگری با اسم پرافتخار و غرور آفرین بویراحمد و نوشته اید که من اولین کسی بودم که اعتمادآفرینی کرده …. و در نهایت از سرمایه اجتماعی و اتحاد سخن رانده اید…، شما شکر خوردی که بر خلاف وظایف نمایندگی و توقعات قانون ستیزانه گام بر می داری…
شما مردم را چه فرض کرده ای که اینگونه بر بویراحمد می تازی و ثباتی در مدیریت ها برای خدمت به مردم و آرامش روح و روان آنها بر جای نگذاشته اید! شما فقط و فقط در راستای مصلحت خود و قوم و قبیله سیاسی و باوی حرکت می کنی و نام نماینده جمهوری اسلامی را یدک می کشی…!!
با این مشی در کسوت نمایندگی، بعید بنظر می رسد دیگر نماینده جمهوری اسلامی باشید چون از ریل قانون نظام حاکمیتی خارج شده اید و قطع و یقین هیات نظارت بر نمایندگان مجلس باید به رفتار چنین نمایندگانی ورود کند و شما را برابر قوانین مجلس محاکمه کند و اگر نکند مردم با محکمه خود چنان درسی به شما خواهند داد که عبرتی شود برای سایر نمایندگانی که عمل به وظایف قانونی را با رفتارهای اسدخانی اشتباه گرفته اند…!
یا للعجب از الفاظ و واژگان مظلوم!
شمای مدعی ولایتمداری و جانبازی با استاندار تهی از مدیریت آبرویی برای استانداری و نظام مدیریتی و نیز جایگاه نمایندگی و نظام جمهوری اسلامی و از همه مهم تر برای پاسداشت قانون و قانونمندی یک نماینده بر جا نگذاشته اید زیرا با خط و نشان هویدا گشته، بویراحمد ستیزی را مرام و مسلک خویش نموده اید و هنوز از اعتماد سخن می رانید؟!
مخلص کلام!
حیفم می آید که شما نماینده مردم شریف و ولایتمدار باشت و گچساران با همه سوابق شرافتمندی و مبارزاتی باشید و البته دیر نخواهد شد که نتیجه اش را خواهی دید همانگونه که در صدر مطلب به اطلاع شرف ملوکانه رسید که هر بویراحمدی با هر گرایش سیاسی عزم خود را جزم کرده که تاجگردون را با همه نداشته هایش بر چون شمایی ترجیح دهد تا شاهد این نابسامانی ها و رفتارهای اسدخانی شما نباشد که بر خلاف مصلحت نظام و فرصت طلبی بر بویراحمد شوریده اید، گاه شما و گاه معاونین اصلاحاتچی ات با اقمار پیمانکارنش…!