اهدای شاخه گل و تجلیل از کارکنان دادگستری شهرستان دنا به مناسبت هفته قوه قضائیه
اهدای شاخه گل و تجلیل از کارکنان دادگستری شهرستان دنا به مناسبت هفته قوه قضائیه
درخشان زاده با اهدای شاخه گل از زحمات کارکنان دادگستری شهرستان دنا به مناسبت هفته قوه قضائیه تقدیر و تشکر کرد

ندای امت / درخشان زاده با اهدای شاخه گل از زحمات کارکنان دادگستری شهرستان دنا به مناسبت هفته قوه قضائیه تقدیر و تشکر کرد. .

غلامی پور رئیس دادگستری شهرستان دنا گفت : دادگستری شهرستان، از هیچ تلاشی برای ایجاد بسترهای درآمدزایی برای مردم، کوتاهی نخواهد کرد. 

به گزارش ندای امت به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان، درخشان‌زاده فرماندار آغازگر این حرکت فرهنگی بود و با رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و کارکنان دادگستری شهرستان دنا، دیدار کرد .
 در ابتدای این نشست غلامی‌پور رئیس دادگستری در سخنانی از فرماندار و بخشدار مرکزی تشکر و اظهار کرد: همدلی در ادارات و سازمان‌های اجرایی باعث پیشرفت شهرستان دنا خواهد شد.

 رئیس دادگستری شهرستان دنا با اشاره به اینکه دادگستری، حمایت‌های خود را جهت پیشرفت شهرستان دنا اعمال می‌نماید، افزود: شهرستان دنا که به سبب قرار گرفتن قله دنا سالانه پذیرای گردشگران و کوهنوردان زیادی است، نیازمند توجه جدی به اجرای طرح‌های گردشگری است و احداث مجتمع‌های گردشگری، اقامتی و هتل، در اقتصاد منطقه تأثیر بسزایی دارد.
وی افزود: دادگستری شهرستان، از هیچ تلاشی برای ایجاد بسترهای درآمدزایی برای مردم، کوتاهی نخواهد کرد.

غلامی پور رئیس دادگستری دنا با اشاره به پیشگیری از وقوع جرم، یکی از راه های کاهش نرخ جرم است، بیان داشت: ایجاد اشتغال پایدار برای افراد جویای کار و جوانان، موجب کاهش ورودی پرونده به محاکم می‌شود.

 

رئیس دادگستری شهرستان دنا درپایان، فعال‌تر شدن سفیران صلح و شوراهای حل اختلاف در شهرستان را مدنظر قرار داد و تصریح کرد: پایبندی مردم به عاطفه های قدیمی و نقش ریش سفیدان در رفع اختلافات، بسیار موثر است و تلاش‌های فرماندار و بخشدار نیز تاثیرگذار بوده است.
 در این نشست دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دنا نیز از حضور فرماندار دنا و همکاران قدردانی کرد.

 افشین گفت: قوای سه گانه تحت عنوان حاکمیت در کنار همدیگر در امر خدمت رسانی مطلوب به شهرستان تلاش می‌نمایند.
در ادامه این نشست فرماندار دنا از تلاش ها و اقدامات مجموعه قضایی این شهرستان که نقش بسیار مهمی در ایجاد امنیت در شهرستان دارند، تشکر کرد.
 درخشان زاده گفت: فضای آرامش خاصی که با ریاست دستگاه قضا، دادستان و مجموعه ی همکاران در شهرستان حاکم شده، موجب امنیت می شود.