نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: دشمن برای ناامن کردن ایران اسلامی هزینه زیادی انجام می‌دهد
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: دشمن برای ناامن کردن ایران اسلامی هزینه زیادی انجام می‌دهد
آیت‌الله سید نصیر حسینی در مراسم تشییع دو شهید فراجا گفت: تمام دنیای استکبار و استعمار در یک طرف مقابل نظام و ملت عزیز ایران ایستاده‌اند و شبانه‌روزی در تلاش برای ناامن کردن و بی‌نظمی در این سرزمین است و هزینه‌های زیادی برای این ناامنی می‌کنند

به گزارش ندای امت به نقل از فارس ، آیت‌الله سید نصیر حسینی در مراسم تشییع دو شهید فراجا گفت: تمام دنیای استکبار و استعمار در یک طرف مقابل نظام و ملت عزیز ایران ایستاده‌اند و شبانه‌روزی در تلاش برای ناامن کردن و بی‌نظمی در این سرزمین است و هزینه‌های زیادی برای این ناامنی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: استکبار لحظه به لحظه در حال توطئه و تلاش است تا عزت شرف و استقلال و نظام این سرزمین از بین برود اما مردان نظامی و انتظامی و امنیتی شجاع ما بیدار هستند و شبانه‌روز برای امنیت می‌جنگند و تلاش می‌کنند.

وی بیان کرد: امروز ملت ایران ملت با عظمتی است و اقتدار ملت سر زبان‌ها جاری است این شکوه و عظمت مرهون این ایثارگری‌ها است.

حسینی بیان کرد: اگر نیروی انتظامی نباشد دشمن لحظه ما را رها نخواهد کرد، لذا ما فرزندان عاشورا هستیم و شهادت افتخار ما است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ما در مقابل تمام اشرار بیرونی و داخلی خواهیم ایستاد آنهایی که دست را به سمت شرافت این ملت دراز کنند قطع می‌کنیم خسته نمی‌شویم تا این پرچم را به دست صاحبان اصلی برسانیم.