حمید رضا ذولفقاری : شرایط فراهم شود کاندیدا میشوم/اصل ثبات سیاسی بسیار مهم است/انتصاب برخی مدیران ظلم به اقای رئیسی بود
حمید رضا ذولفقاری : شرایط فراهم شود کاندیدا میشوم/اصل ثبات سیاسی بسیار مهم است/انتصاب برخی مدیران ظلم به اقای رئیسی بود
بنده اعتقاد دارم نماینده به جای تهدید و ارعاب باید تعامل داشته باشد ، بعضی ها نتوانستند به خوبی این تعامل را برقرار کنند ؛ اصل مردمداری مهم است

‌به گزارش ندای امت ، یک فعال سیاسی اصولگرا در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما به برخی موارد و شرایط نمایندگی مجلس در کهگیلویه بزرگ اشاره کرد.

جناب اقای ذولفقاری نظرتان در مورد کاندیدای احتمالی مجلس در کهگیلویه بزرگ چیست؟

 اگر بخواهیم به طور اکمل مسائل را تحلیل و تفسیر کنیم هم زمان بر هست و هم خسته کننده اما باید بگویم که ضعف های زیادی در طی سالیان گذشته در حوزه ی سیاسی کهگیلویه بوده و این ریشه در عدم برنامه و هدف مشخص برخی چهره های سیاسی داشته است .

بنده اعتقاد دارم نماینده به جای تهدید و ارعاب باید تعامل داشته باشد ، بعضی ها نتوانستند به خوبی این تعامل را برقرار کنند ؛ اصل مردمداری مهم است .

وی بیان کرد: اصل ثبات سیاسی، بسیار مهم است و از این شاخه به شاخه پریدن در عالم سیاست جایگاهی ندارد ، فرد باید دیدگاهش پیرامون مسائل سیاسی از ثباتی برخوردار باشد که خیلی ها چنین نیستند .

رئیس اسبق راه و شهرسازی چرام افزود : وقتی زمانی به یک طیف از جناح سیاسی کشور بی احترامی کنیم اما در فصلی دیگر برای انتخابات از انان التماس کنیم این نشانه ی ثبات سیاسی نیست .

جناب اقای ذولفقاری نظرت درمورد عملکرد دولت اقای رئیسی چیست ؟

از نظر عمرانی کارهای خوبی در سطح استان و شهرستان انجام میشود و در چرام هم خوب کار شده ، از قبیل بیمارستان ، جاده ها ، پتروشیمی که به زودی کلنگ زنی خواهد شد ،و کارهای بزرگی در دست اقدام است.

بنده معتقدم باید در انتصاب برخی مدیران استانی و شهرستانی تجدید نظر شود و انتصاب برخی مدیران ظلم به اقای رئیسی بود .

به نظر شما یک نماینده باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

به اعتقاد بنده که سابقه ی اجرایی زیادی بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی داشتم ، خیلی ها در قد و قواره نمایندگی مجلس نیستند ، اینگونه نیست که هرکسی به پشتوانه ایل و تبارش نماینده مجلس شود ، نماینده باید زبان گویایی باشد که زیر و بم های اجرا و سیاست را خوب بداند اهل وعده و وعید های ناممکن نباشد ؛ و در ضمن با توییتر زدن نمیشود استان را ساخت .
در فضای مجازی امکان حل مشکلات مردم وجود ندارد .

اقای ذولفقاری ایا ممکنه روزی کاندیدای مجلس شوید ؟

انشاالاه روزی شرایط فراهم شود کاندیدا میشوم اگر عمری باشد .

ترکیب اینده مجلس را چگونه پیش بینی میکنید ؟

انشاالله اینده از ان نیروهای انقلاب است .