بنزین در چشم شیر/ بازار سیاهی که به زودی درجایگاه های سوخت راه می افتد/ شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویر احمد با چه معادلاتی حساب میکند
بنزین در چشم شیر/ بازار سیاهی که به زودی درجایگاه های سوخت راه می افتد/ شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویر احمد با چه معادلاتی حساب میکند
امروزه که مردم از شرایط معیشتی و گرانی در بازار رنج میبرند ، اتمام سهمیه ی آزاد و دولتی کارت سوخت خودروهای شخصی در دهه ی اول ماه نگرانی را دوچندان کرده است

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، امروزه که مردم از شرایط معیشتی و گرانی در بازار رنج میبرند ، اتمام سهمیه ی آزاد و دولتی کارت سوخت خودروهای شخصی در دهه ی اول ماه نگرانی را دوچندان کرده است .

در خیلی از جایگاه های سوخت بنزین آزاد به سختی قابل یافت است و دلیل این موضوع را نبود بنزین در کارت جایگاه عنوان میکنند .

این اقدام باعث شده تا روزانه شاهد صف های طویل و عریض بر جایگاه های سوخت باشیم .

مشاهده ی عینی خبرنگار ما در یکی از جایگاه های سوخت یاسوج ؛

خودروی شخصی که حامل بیمار به شیراز بود برای سی لیتر بنزین التماس میکرد ولی کارگر پمپ از نبود کارت سوخت در جایگاه بنزین سخن میگفت و همان لحظه احساس شد بنزین در چشم شیر رفته و‌ما بی خبر از اوضاع مردم و شهروندانیم .

شرکت پخش فراورده های نفتی در کهگیلویه و بویر احمد با چه معادلاتی حساب کرده یک خودروی شخصی که روزانه باید مسیر حدود ۱۰۰کیلومتر (مثلا سپیدار تا یاسوج) را طی کند تا به شغل خود درمرکز استان برسد دویست لیتر در ماه میتواند پاسخگوی آن باشد .

عامل این نارضایتی ها از کجاست ؟

و چرا به جای برنامه ریزی صحیح و حساب شده باید مردم برای ده لیتر بنزین به اصرار و التماس بیفتند و بازار سیاهی برای بنزین با قیمت بیش از قیمت ازاد راه اندازی شود .

آیا مسئولان خود به این گرفتاری دچارند ؛ یا کارت سوخت های دولتی خودروهای اداری اجازه نمیدهد درد مردم به درستی توسط دولتمردان درک شود ؟

بنزین معضلی بزرگ در استان کهگیلویه و بویر احمد است که نیروهای امنیتی و دولتی باید هرچه سریعتر به آن ورود کنند .