استاندار و سخنان متناقض در جمع خبرنگاران/خموشی بهتر از فریاد تو خالیست
استاندار و سخنان متناقض در جمع خبرنگاران/خموشی بهتر از فریاد تو خالیست
جناب استاندار؛اگر شما دلسوز مردم کهگیلویه و بویر احمد بودید چرا قبل از سفر ریاست جمهور شفاف سازی نسبت به سد خرسان ۳ نکردید ؛ به عنوان استاندار کهگیلویه و بویر احمد ترس تان از حضور در پشت تریبون ورزشگاه چه بود ؟

به گزارش پایگاه خبری ندای امت یکی از مخاطبان نوشت:

در نشست خبرنگاران با استاندار کهگیلویه و بویر احمد ، وی از خبرنگاران خواست ، مدیران سهل انگار را معرفی نمایند تا با آنان برخورد کند .

در قسمتی دیگر از مطالب استاندار محترم مدعی شده است سد خرسان متعلق به چهار محال بختیاری است و از کلاه گشادی که برسر کهگیلویه و بویر احمد رفته سخن گفت .

یکی از فعالین سیاسی در پاسخ به مرقومه ها و سخنان استاندار کهگیلویه و بویر احمد گفت :

جناب سید علی احمد زاده اگر چه تا به امروز قلم ها را غلاف کردیم و نگذاشتیم حرمت ها شکسته شود اما صحبت هایتان نگرانی را برایمان صد چندان کرد

اولا در بحث مدیران سهل انگار شما واقفید ، در مدت زمانی که سکان استانداری را به عهده گرفتید مطالب زیادی در رسانه ها منتشر شد و مطالبه گران حقوق عمومی برخورد با مدیران متخلف و مسئولان مفسد را خواستار شدند ، از طرفی سهل انگاری در ارائه خدمات توسط خیلی از ادارات استان داد ملت را درآورد تا جایی که دست نوشته ی شیر زن لر در حضور ریاست جمهور انقدر به دل نشست که جوانان و فعالین فضای مجازی برای تشکر از ایشان تا چند روز دست به دست می چرخواندند و این نوشته خیلی از واقعیت ها را بیان کرد .

در اینکه هیچ صلاحیت و توانایی در عزل و نصب مدیران استانی ندارید شکی نیست ، حتی در تغییر مدیر شهرستانی هم نمیتوانید اراده ای از خود داشته باشید؛ مردم از شعار های خالی از واقعیت خسته شده اند .

ثانیا: اگر شما دلسوز مردم کهگیلویه و بویر احمد بودید چرا قبل از سفر ریاست جمهور شفاف سازی نسبت به سد خرسان ۳ نکردید ؛ به عنوان استاندار کهگیلویه و بویر احمد ترس تان از حضور در پشت تریبون ورزشگاه چه بود ؟

ایا واقعیت این نیست که احساس کردید ، شاید ضعف عملکردتان موجب بی حرمتی شدید به مقامتان در آن ورزشگاه شود ؟

وقتی زحمات جوانان و مردم حامی ایت الله رئیسی منافعش به خواصی چون حضرتعالی و مجموعه ی انحصارطلب رسید، و ان اهداف دولتی که قشر محروم میخواستند محقق نشد پس خموشی بهتر از فریاد تو خالیست .

جناب استاندار

ثمره حضور رئیس جمهور در استان برای کهگیلویه و چرام چه بوده و چرا در این دو‌شهرستان مهم حضور پیدا نکرد و هیچ طرح و پروژه قابل اعتنایی کلنگ زنی یا افتتاح نشد.

معاون اقتصادی استانداری پیش از سفر ریاست جمهوری گفته بود چرام مهم ترین پروژه های اقتصادی را دارد اما خبری نشد.

اطراف و اکناف شما را در حوزه اطلاع رسانی کسانی احاطه کرده اند که در بین اهالی رسانه استان هیچ جایگاهی ندارند
به متملقین و چاپلوسان میدان می دهید که با اساسنامه مدیریتی مولا علی (ع)فرسنگ ها فاصله دارد.

جناب استاندار

چرا لبخند رضایت بخشی از سفر رئیس جمهور بر لبان دختران و زنان گوجه چین کهگیلویه ای نقش نبست .

چرا دشت های تشنه دهدشت و چرام از این سفر لبخندی نزد ؟

و چندین چرایی دیگر
که بهار استانداری را به خزان تبدیل کرده است 

و

باید گفت این گرگ سالهاست که با این گله آشناست.

  • نویسنده : مخاطب رسانه