دانشی : مدرسه شبانه روزی سرفاریاب در هفته دولت افتتاح می شود / پیگیر ایجاد مدرسه تیزهوشان و نمونه دولتی در چرام هستیم
دانشی : مدرسه شبانه روزی سرفاریاب در هفته دولت افتتاح می شود / پیگیر ایجاد مدرسه تیزهوشان و نمونه دولتی در چرام هستیم

  به گزارش ندای امت ، سید صدیف دانشی مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید به ویژه شهید محمود صارمی ، گفت: “روز خبرنگار، روز تکریم حق طلبی، صداقت و تلاش بی وقفه برای ایجاد شفافیت در جامعه است.نامگذاری روز شهادت شهید صارمی به […]

 

به گزارش ندای امت ، سید صدیف دانشی مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید به ویژه شهید محمود صارمی ، گفت: “روز خبرنگار، روز تکریم حق طلبی، صداقت و تلاش بی وقفه برای ایجاد شفافیت در جامعه است.نامگذاری روز شهادت شهید صارمی به عنوان روز خبرنگار،یعنی ما باید منش،سیره و خط این شهید گرانقدر را ادامه دهیم ایشان راه شهید صارمی ر ا مسیر اخلاق،ادب و صداقت و دلسوزی ،مردم داری و اطلاع رسانی شفاف توام با شهامت و حرکت در مسیر خوبی ها و نیکی ها معنی کردند وخطاب به خبرنگاران تصریح نمود:ما به عنوان مدیران اجرایی شهرستان با آغوش باز پذیرای نقدها و انتقادات شما عزیزان هستیم و البته انتظار هم داریم در صورت امکان در کنار هر نقد و انتقادی ، راهکار و پیشنهادات قابل اجرا نیز ارائه شود.

وی ضمن تشکر از خبرنگاران در همکاری با اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام گفت: بحمدالله تعامل دو سویه خوبی بین آموزش و پرورش و خبرنگاران است و بنده به عنوان خادم جامعه فرهنگیان شهرستان از شما اصحاب رسانه تشکر می کنم.

دانشی گفت: رسانه و خبرنگاران زبان گویای مردم هستند و بحمدالله خبرنگاران عزیز شهرستان نیز از اخلاق و رفتار خوبی برخوردارند که خودم به عینه این خصیصه را مشاهده کردم .

وی در بخش دیگر از سخنان خود بااشاره به کارهای انجام شده گفت: مکاتبات زیادی جهت رفع مشکلات موجود انجام شده که انشالله به زودی نیتجه انها را اطلاع رسانی خواهم کرد.

صدیف دانشی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد انتصابات گفت: انتصابات براساس روند قبل نیست و بر اساس شیوه نامه جدید اختیار با شهرستان است.

مدیرآمورش و پرورش اضافه کرد: مدرسه شبانه روزی سرفاریاب در هفته دولت افتتاح و به دنبال ایجاد مدرسه تیزهوشان و نمونه در چرام هستیم.

در ادامه رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان جناب آقای سید ولی موسوی ضمن تبریک ،این روز را مهم و بزرگ و بر نقش مهم خبرنگاران در آگاهی بخشی و توسعه تاکیدکرد

موسوی افزود:همیشه گفتم و باز تاکید میکنم ما در مجموعه آموزش و پرورش نیاز به شور، مشورت و نقد و نظر داریم و با آغوش باز و کمال میل منتظر نکته نظرات و ایده ها و راهکارهای همه عزیزان خبرنگار هستیم، زاویه نگاه خبرنگاران به جامعه و آموزش و پرورش با زاویه نگاه مدیران فرق میکند و این مساله میتواند مدیران را در مسیری قرار دهد که منافع مردم را در مدیریت لحاظ کنند.

سید ولی موسوی خاطرنشان کرد:با هیچ رسانه و خبرنگاری جهت گیری و زاویه ای مخالف نداریم و در کمال صداقت، متانت و سلامت از همه تحلیل ها، نقدها و نظرات دوستان استفاده و بهره می بریم.

در پایان با اهدا لوح تقدیر از این عزیزان تجلیل شد.

    

 

 

  • نویسنده : کریم سبزی پور