تجلیل از نفر دوم کنکور رشته علوم انسانی در قلعه رئیسی
تجلیل از نفر دوم کنکور رشته علوم انسانی در قلعه رئیسی
مسئولین بخش چاروسا از دانش‌آموز حائز رتبه‌ تک رقمی کنکور سراسری در محل آموزش و پرورش منطقه چاروسا تجلیل بعمل آورند

 

به گزارش ندای امت ، امروز صبح در دفتر رئیس آموزش و پرورش منطقه چاروسا با حضور امام جمعه شهر قلعه رئیسی ،بخشدار چاروسا،کارشناس فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان، رئیس شورای شهر قلعه رئیسی، مجموعه معاونین و تعدادی از کادر اداری آموزش و پرورش منطقه چاروسا مراسم تجلیل از آقای مجتبی رضا زاده نفر دوم کنکور رشته علوم انسانی برگزار شد.

در این مراسم رئیس آموزش و پرورش بخش چاروسا ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه گفت: خبر موفقیت دانش‌آموزان چاروسا برای بنده و مجموعه آموزش پرورش منطقه خوشحال کننده بود، به خصوص موفقیت ویژه یک نفر از دانش‌آموزان که حائز رتبه تک رقمی شد.

علی الهامی اظهار داشت: اگر امروز این موفقیت را جشن می گیریم بخاطر برنامه ریزی مدیران مدارس، تلاش های دبیران، استعدادهای ذاتی دانش آموزان، پشتیبانی خانواده ها، تعامل خوب مسئولین منطقه با آموزش و پرورش و حمایت های مادی و معنوی آنها از مجموعه فرهنگیان بخش است.

امام جمعه شهر قلعه رئیسی با تقدیر از والدین، مدیر و معلمان این مدرسه و مجموعه آموزش و پرورش در راس رئیس آموزش و پرورش، توفیق آقای مجتبی رضا زاده و دیگر عزیزان در کنکور سراسری را موجب افتخار مردم منطقه چاروسا و انگیزه و امید سایر دانش آموزان استان عنوان کرد.

حجت‌الاسلام حیدر خواه افزود: دانش‌آموزانی که در چاروسا رتبه تک رقمی کسب کرد جای تقدیر دارد چراکه تلاش مضاعفی انجام شد تا به این رتبه‌ دست یافت و برای همه ما افتخار کسب کردند و این تلاش در سال‌های آینده توسط دانش آموزان دیگر در کنکور سال آینده انجام گیرد تا آنها نیز رتبه های برتر را بدست بیاورند.

مجتبی رضا زاده رتبه ۲ رشته علوم انسانی کنکور سراسری در این جلسه گفت: بنده دانش‌آموز مدرسه شهید دانشخواه شهر قلعه رئیسی در کنکور سراسری ۱۴۰۲ در رشته علوم انسانی موفق به کسب رتبه ۹ منطقه ۳ و رتبه ۲ با سهمیه ایثارگری شدم.

وی تأکید کرد: از بدو ورود به دبیرستان خیلی جدی مطالعه برای کنکور را آغاز کردم در طول سه سال دبیرستان از هیچ کلاس آنلاین و یا حضوری استفاده نکردم و با هیچ مشاور خصوصی ارتباط نداشتم.

رضازاده تصریح کرد: از کتاب‌های کمک درسی و آزمون‌های آزمایشی استفاده کردم و تسلط خودم را در مطالب درسی محک زدم منابع اصلی من برای موفقیت در کنکور کتاب‌های درسی بودند.

در ادامه این جلسه رئیس شورای آموزش و پرورش بخش چاروسا ضمن تبریک رتبه تک رقمی به دانش آموز نخبه ،اولیای دانش آموز و فرهنگیان بخش چاروسا گفت: سادات جلیل القدر امام زاده سید محمید (ع) به برکت این امام زاده واجب التعظیم هر ساله در مناسبت های علمی مختلف حائز رتبه‌ برتر می شوند و این رتبه‌ تک رقمی این سید بزرگوار نه اولین و نه آخرین خواهد بود چرا که چاروسا مهد استعدادها و نخبگان است.

ایزدخواه بخشدار چاروسا افزود: چاروسا هر چه دارد به برکت امام زاده محمید (ع) است و مهمترین علت موفقیت این سید بزرگوار استعداد های ذاتی ،حمایت های پدر و مادر ، معلمان و برنامه ریزی مجموعه آموزش و پرورش چاروسا در راس جناب آقای الهامی است.

در ادامه این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش در تماس تلفنی رتبه تک رقمی این دانش آموز را تبریک گفت.

وی گفت:موفقیت این دانش آموز باعث خوشحالی مجموعه آموزش و پرورش استان شد و در آینده نزدیک به چاروسا خواهم آمد و از این نخبه دانش آموز و دیگر رتبه های برتر تجلیل خواهیم کرد.

در پایان این جلسه رئیس شورای شهر قلعه رئیسی ضمن تبریک رتبه برتر به دانش آموز مدرسه شهید دانشخواه قلعه رئیسی گفت: شهردار و اعضای شورای قلعه رئیسی اعلام آمادگی می کنند که در جلسه ای با حضور مسئولین از این دانش آموز نخبه تجلیل کنند.

گفتنی‌ست؛ در کنکور سراسری ۱۴۰۲، بخش چاروسا برای نخستین بار یک رتبه تک رقمی داشته است.

مجتبی رضا زاده ساکن روستای آبدره موشمی حائز رتبه‌ ۹ منطقه ۳ و رتبه ۲ سهمیه ایثارگران شد.

همچنین چندین دانش آموز چاروسایی با رتبه دو یا سه رقمی برای آموزش و پرورش و بخش چاروسا افتخارآفرینی کرده اند.