ایت الله حسینی خطاب به مدیرکل تعزیرات کهگیلویه و بویر احمد:قیمت‌ها باید منصفانه باشد که مردم و کسبه متحمل ضرر و زیان نشوند
ایت الله حسینی خطاب به مدیرکل تعزیرات کهگیلویه و بویر احمد:قیمت‌ها باید منصفانه باشد که مردم و کسبه متحمل ضرر و زیان نشوند
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت ورود تعزیرات در زمینه بسیاری از خدمات روزانه مردم تاکید کرد و گفت: قیمت‌ها باید منصفانه باشد که مردم و کسبه متحمل ضرر زیان نشوند

به گزارش ندای امت از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» صبح امروز در دیدار مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر حاکمیت قانون در جامعه، اظهار کرد: اگر افراد احساس کنند که نظارت در جامعه وجود ندارد، اقدام به کارهای خلاف قانون می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ضمن تقدیر تشکر از فعالیت‌های تعزیرات حکومتی استان، گفت: هرچند که تورم تا حدودی کنترل شده، ولی برخی از قیمت‌ها نیز در بازار ساختگی هستند و باید با آنها برخورد شود.

 

وی بر ضرورت اقدامات تاثیرگذار این حوزه بر بازار تاکید کرد و ادامه داد: اگر بازار از همه اجناس غنی باشد، ولی عده‌ای نیز به دلیل رسیدن به سود بیشتر فعالیت‌های خلافی انجام می‌دهند.

 

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: اگر افراد احساس کنند که نظارتی وجود ندارد، اقدام به کارهای خلاف قانون می‌کنند.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نظارت در زمینه کالا و خدمات مردم باید جدی باشد تا مانع سواستفاده افراد سودجو شود.

 

وی ضمن تاکید ضرورت ورود تعزیرات در زمینه بسیاری از خدمات روزانه مردم و نظارت بر آنها، گفت: قیمت‌ها باید منصفانه باشد که نه مردم و نه کسبه متحمل ضرر و زیان شوند.

 

آیت الله حسینی بر نظارت‌های اثرگذار در بازار تاکید و خاطرنشان کرد: باید بر پمپ بنزین و پمپ گاز نیز نظارت لازم باشد تا کم فروشی صورت نگیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت ورود تعزیرات در زمینه بسیاری از خدمات روزانه مردم تاکید کرد و گفت: قیمت‌ها باید منصفانه باشد که مردم و کسبه متحمل ضرر زیان نشوند.

 

گفتنی است، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های حوزه فعالیت این اداره در استان را تشریح کرد./شبستان