بازدید بخشدار مرکزی شهرستان مارگون  از وضعیت آب شرب روستای بی بی خاتونین(س)/کمبود آب در دستور کار کارشناسان آبفا
بازدید بخشدار مرکزی شهرستان مارگون  از وضعیت آب شرب روستای بی بی خاتونین(س)/کمبود آب در دستور کار کارشناسان آبفا
بخشدار مرکزی شهرستان مارگون همراه با کارشناسان از وضعیت آب شرب روستای بی بی خاتونین(س) بازید کردند

بخشدار مرکزی شهرستان مارگون همراه با کارشناسان از وضعیت آب شرب روستای بی بی خاتونین(س) بازید کردند.

به گزارش ندای امت رحمان رست بخشدار مرکزی شهرستان مارگون در بازدید از وضعیت آب شرب روستای بی بی خاتونین(س) گفت: اخیرأ کلیپی مربوط به گل آلود بودن آب شرب روستای بی بی خاتونین (س)از توابع بخش مرکزی شهرستان مارگون در فضای مجازی دست به دست میشد که به همراه کارشناسان آب و فاضلاب استان،مدیر آب شهرستان ودهیار از وضعیت آب روستای مذکور بازدید کردیم.

وی بیان داشت:با توجه به اینکه امنیت و سلامت مردم اولویت اول ما می‌باشد طبق مشاهداتی که امروز انجام گرفت در آب آشامیدنی این روستا گل و لایی وجود نداشت و از نظر ظاهری قابل آشامیدن بود.

وی افزود: تامین آب شرب از جمله مطالبات اصلی روستاها است لذا رفع این مشکل باید به عنوان اصلی ترین دغدغه مورد توجه جدی قرار گیرد.

بخشدار مرکزی مارگون گفت:در این بازدید آب روستای بی بی خاتونین از لحاظ بهداشتی مورد بررسی قرار گرفت که مردم عزیز از نتیجه آن اطلاع خواهند یافت وکاشناسان استانی قول دادند که انشالله مشکل کمبود آب را در دستور کار قرار خواهند داد.

رست اظهار داشت: استفاده از آب شرب مناسب، کمترین حق مردم است و باید اقدامات لازم درجهت رفع این مشکل در شهر و روستاها هر چه سریعتر صورت بگیرد.