رقم قابل توجه پروژه های برق در بویراحمد / رزمه : تا قبل از بارش برف و باران شبکه ی نقاط زیادی از مناطق بویر احمد اصلاح میشود
رقم قابل توجه پروژه های برق در بویراحمد / رزمه : تا قبل از بارش برف و باران شبکه ی نقاط زیادی از مناطق بویر احمد اصلاح میشود
مهندس کاظم رزمه گفت : با تلاش شبانه روزی که مجموعه ی شرکت توزیع برق استان داشته، طرح های زیادی در استان افتتاح و کلنگ زنی شد و در شهرستان بویر احمد بیست و چهار پروژه افتتاح و کلنگ زنی داشتیم

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، هفته ی دولت هر ساله شاهد افتتاح و کلنگ زنی طرح های زیادی در استان کهگیلویه و بویر احمد هستیم که امسال نیز مانند سالهای گذشته خدمات زیادی توسط مسئولان نظام جمهوری اسلامی به مناطق مختلف استان ارائه شد .

در میان افتتاحیه ها شرکت توزیع برق بویر احمد توانست رقم قابل توجهی طرح کلنگ زنی و افتتاحی داشته باشد و خبرنگار ما در مصاحبه ای با مدیر برق بویر احمد وضعیت پروژه های امسال را جویا شد .

مهندس کاظم رزمه در اینباره بیان کرد : با تلاش شبانه روزی که مجموعه ی شرکت توزیع برق استان داشته، طرح های زیادی در استان افتتاح و کلنگ زنی شد و در شهرستان بویر احمد بیست و چهار پروژه افتتاح و کلنگ زنی داشتیم .

مدیربرق بویر احمد افزود : تعداد پروژه های افتتاحی ۱۵پروژه به مبلغ بیست و سه میلیارد تومان به بهره برداری رسید .

وی افزود : تعداد پروژه های کلنگ زنی ۹پروژه به مبلغ بیست و چهار میلیارد و سیصد میلیون تومان بوده که در مجموع چهل و هفت میلیارد و سیصد میلیون تومان خدمات رسانی به مردم شریف بویراحمد انجام میشود .

مهندس رزمه بابیان اینکه برای اصلاح شبکه ی برق کوچه های شاهد در شهر یاسوج مبلغ خوبی جذب شد افزود : پروژه ی اصلاح شبکه ی شاهد در یاسوج یازده میلیارد و صد میلیون تومان برای شرکت توزیع برق هزینه داشت و با این اصلاحیه ای که شامل شبکه ی فشار متوسط و فشار ضعیف بوده مشکلات برقی آن حوزه مرتفع گردید.

وی اظهار کرد : هزینه ها از منابع داخلی شرکت توزیع برق استان صورت گرفت و با برنامه ریزی صحیح تمام تلاش خود را جهت اصلاح شبکه ها تا قبل از فصل بارش برف و باران به کار بسته ایم و در نقاط مختلف بویراحمد اصلاح شبکه برق انجام میشود.

رزمه گفت : همزمان با اجرای این پروژه ها اصلاح و تعمیر تابلوهای برق نیز انجام شد و برای جلوگیری از خاموشیها در زمان باد و بارش برف، ۱۵۰۰ اصله درخت اصلاح گردید .

مدیر توزیع برق بویراحمد در ادامه از تحویل پروژه ی روشنایی به پیمانکار خبرداد و دراینباره بیان کرد : روشنایی بلوار شهید اورنگ و کمر بندی ساحلی در حال انجام است و روشنایی نقاط کور در یاسوج به پیمانکار واگذار شده است.