هیئت اجرائی انتخــابات دوازدهمـــین دوره مجلــس شــــورای اسلامــــی حـــوزه انتخابیه لنده مشخص شد
هیئت اجرائی انتخــابات دوازدهمـــین دوره مجلــس شــــورای اسلامــــی حـــوزه انتخابیه لنده مشخص شد
حضور اعضای حقوقی (فرماندار، رئیس ثبت احوال)، هیئت نظارت شهرستــان و تعدادی از معتمــدین،اعضای اصلی و علی البدل هیئت اجرائی انتخــابات دوازدهمـــین دوره مجلــس شــــورای اسلامــــی حـــوزه انتخابیه لنده مشخص شد

 

با حضور اعضای حقوقی (فرماندار، رئیس ثبت احوال)، هیئت نظارت شهرستــان و تعدادی از معتمــدین،اعضای اصلی و علی البدل هیئت اجرائی انتخــابات دوازدهمـــین دوره مجلــس شــــورای اسلامــــی حـــوزه انتخابیه لنده مشخص شد

به گزارش ندای امت ، در این نشـــست ضمـــن تشکر از حضـور معتمـــــدین گفت: دشمــــن دنبال بدبین کردن مردم اســت و می خواهــــد مــردم در انتخــــابات شرکـــت نکنند اما انتخابات فرصتی برای اتحاد و وحدت مردم است.

وی با اشـــاره به فرمایشـــات مقام معظم رهبری و آیه ۱۲۰ ســــوره توبه افزود: زمینــه ســـــازی برای برگزاری انتخـــابات و حضور در انتخابات در در زمره عمل صالح است و نگاه ما دقیقا منطبق بر نگاه مقام معظم رهبری است .

جلال دانش با اشاره به چهار شاخص اعلام شده توســـط مقام معظم رهبــری گفت: سلامــت، رقابت و امنیت انتخــابات زمینـــه ساز حضـــور و مشارکت حداکثری خواهد شد.

فرمـــاندار با اشـــاره به اعضــــای هیئت نظارت، اجرایی و برگزار کننده انتخـــابات که از عامــه مــردم هستنــد، گفت: ســــلامت انتخــــــابات در کشور ما تضمین شده است و هیچکــس نمی تواند از حکــــم شرعـــی حق الناس عبور کند و ساز و کار انتخابات به گونه ای است که امکان تقلب در آن وجود ندارد.

دانش افزود: مـــردم آگاه هستنــد و مسائل را بخوبی درک می کنند و می فهمند پس باید زمینه حضــــور در انتخابات را به خوبی مهیا کنیم زیرا اکثــریت قریــب به اتفـاق مــردم با ســــلایق و گرایــــش گوناگون در انتخابات شرکت می کنند.

وی در پایان به افراد انتخــاب شده گفت: افــــراد انتخــــاب شده طبـق قانون حق هیچ فعالیت سیاســـی و جانبـــدارانه از کاندیدای خاصــی را ندارند و در این زمینه باید جانب احتیاط را رعایت کنند.

در پایان این جلسه و با حضور معتمدین و با نظارت هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان افراد اصلی و علی البدل هیــئت اجرایی انتخابات مشخص شدند.

اعضای اصلی:

۱- کرامت دوستی کتج

۲- علی بخش عسکری طیبی

۳- نورعلی کاظمی

۴- سید محمدطلا میری

۵- الله قلی نامجو

۶- احسان حبیبی پاطاوه

۷- سید محسن جعفری

۸- رحمان نیک نژاد

اعضای علی البدل:

۱- محمد قربانی

۲- سید محمدیار سپهر

۳- فریدون یاوریان

۴- جعفر رئیس زاده

۵- علیرضا فاضلی