گچسارانی ها در یک قدمی پروژه میدان گازی مختار یاسوج/ ایا اشتغال جوانان بویر احمد در پروژه ی گاز مختار زیر امضای منصوبین لابی قرار میگیرد ؟
گچسارانی ها در یک قدمی پروژه میدان گازی مختار یاسوج/ ایا اشتغال جوانان بویر احمد در پروژه ی گاز مختار زیر امضای منصوبین لابی قرار میگیرد ؟
شنیده ها حکایت از آن دارد مدیر پروژه میدان گازی مختار نیز قرار است به فردی از گچساران برسد آنهم با لابی یکی از مدیران نفتی اهل این شهرستان برای فامیل خودش

به گزارش ندای امت ، این روزها شاهد اظهارات تأسف باری از سوی برخی محافل گچساران و باشت هستیم.

این افراد با این اظهار نظر که مثلآ در آینده نیروهای پتروشیمی دهدشت جوانان این شهرستان هستند نتیجه گرفته اند که اکنون جوانان سایر شهرستان های استان حق ندارند در پتروشیمی گچساران به کار گرفته شوند.

بد ماجرا آنکه برخی چهره های سیاسی شهرستان نیز با این اظهار نظرها همراه شده اند.

و اما یک‌ نکته‌ جنجالی:

شنیده ها حکایت از آن دارد مدیر پروژه میدان گازی مختار نیز قرار است به فردی از گچساران برسد آنهم با لابی یکی از مدیران نفتی اهل این شهرستان برای فامیل خودش!

خب با این متر و معیار که خودتان قائل شده اید این مسأله چه سنخیتی دارد.

اینهمه نیروی تحصیل کرده و توانمند در شهرستان مرکز استان در مجموعه و زیرمجموعه های وزارت نفت هست که به ناچار در سایه نبود امکانی در استان، به عسلویه و تهران رفته اند، گویا در شهر خودشان هم غیر بومی به شمار می‌روند؟!

از دلسوزان جوانان استان به ویژه نماینده ولی فقیه که نگاهی پدرانه به همه شهرستان ها دارد، انتظار می‌رود به این موضوع ورود و اجازه اجحاف به حق مهندسان شایسته و توانمند مرکز استان را بیش از این ندهد.