پشت پرده انتصاب مدیر پروژه ی  میدان عظیم گازی مختار چه کسانیست/ آیا معامله ای درمیان است؟
پشت پرده انتصاب مدیر پروژه ی  میدان عظیم گازی مختار چه کسانیست/ آیا معامله ای درمیان است؟
اخبار واصله حاکی ازآن دارد مدیر پروژه عظیم گازی مختار به فردی از منسوبین مدیران و متولیان این پروژه گازی واز همشهری های مدیران ارشد وزارت نفت واگذار گردیده است

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، اخبار واصله حاکی ازآن دارد مدیر پروژه عظیم گازی مختار به فردی از منسوبین مدیران و متولیان این پروژه گازی واز همشهری های مدیران ارشد وزارت نفت واگذار گردیده است.
وجای سوال است پشت صحنه این تصمیم گیری نقش آقای استاندار و مسئولین مرتبط استانی چه بوده است؟
آیا سکوت عده ای از مسئولین استانی ،عدم توجه به نیروهای بومی،متخصص،متعهد،ولایی وانقلابی آیا تیشه به ریشه نخبگان نفتی و گازی این دیار نیست؟
آیا بی اطلاعی عده ای از مقامات ارشد استانی در این انتصاب حاکی از سوء مدیریت ،رانت ومعاملات سیاسی و اقتصادی نیست؟
نکته جالب تر اینکه آثاری ازنفوذ جبهه اصلاحات(دولت قبلی)درانتخاب مدیران،متولیان ودست اندرکاران این پروژه درانجام کارهای عمرانی و تاسیساتی دیده می‌شود.
وا اسفا به سکوت،اظهار بی اطلاعی ومعامله پشت پرده برخی از مسئولین استانی مرتبط با جناح اصلاح طلب در پروژه ملی وعظیم گازی منطقه مختار
آیا مقامات ارشد نفتی کشور ومسئولین محترم استان نزاع و درگیری شدیدی که در تاریخ ۲۶/۴/۱۴۰۲مرتبط با این پروژه که منجربه قتل ‌و زخمی شدن چندین نفر گردید فراموش کرده اند؟
آیا مقامات محترم مرتبط فراموش کرده اند که نهادهای مقتدر امنیتی استان قبل از وقوع این درگیری راپیش بینی و گوشزد نموده بودند ولی متاسفانه سهل انگاری ،بی تدبیری،عدم مسئولیت پذیری مسئولین مرتبط استانی باعث این حادثه تلخ و ناگوار قتل در منطقه پروژه مختار گردید.
آیا مقامات و مسئولین کشوری و استانی مرتبط با این پروژه گازی درس عبرتی برای آنها نشده است که با درایت و براساس عقل و منطق اتخاذ تصمیم نمایند؟
لذا باتوجه به شرایط منطقه،اتفاق حادثه گذشته،جلوگیری ازهرگونه حوادث احتمالی، اجتماعی وامنیتی و استفاده از ظرفیت و توانمندی نیروهای بومی شهرستان و بکارگیری نیروهای بیکار روستاهای مختار ، فیروز آباد،کالوس،چیتاب،جوغوره،چنارستان وسایر روستاهای همجوارو شهرستان شایسته است با ورود نهادهای مقتدرامنیتی (چشم و چراغ همیشه بیدارو روشن ایران زمین) نظارتی،مقامات ولایی و انقلابی کشوری و استانی مرتبط با این پروژه گازی وبه ویژه پدر معنوی استان،نماینده محترم ولی فقیه در استان،امام جمعه محترم شهریاسوج،آیت الله سید نصیر حسینی با انتخاب مدیری بومی،توانمند،متخصص،متعهد،ولایی وجهادی که در وزارت نفت و شرکت گاز دراقصی نقاط کشور به خدمت مشغولند به علاوه زیر مجموعه مدیریتی همگی از بومیان این شهرستان باشند.اقدام نمایند تا انشالله….با اشراف و اطلاعات کامل از منطقه پیشرفت همه جانبه پروژه ملی عظیم گازی مختارعملیاتی گردد.

به گزارش ندای امت ، اقای( ا ) که با نفوذ نمایندگان اصلاح طلب سابق مجلس به عنوان مدیر پروژه معرفی شده ، پسرخاله ی اقای (ف) و از نزدیکان و همشهریان آقای (ح) از مقامات ارشد وزارت نفت بوده و این موضوع نگرانی زیادی را در بین نیروهایی که برای به ثمر نشستن این پروژه تلاش کرده اند ایجاد کرده و خواستار پیگیری از طرف نماینده ی ولی فقیه شده اند .