انتقاد عضو کمیسیون امنیت ملی از سازمان امور اداری و استخدامی دولت سیزدهم
انتقاد عضو کمیسیون امنیت ملی از سازمان امور اداری و استخدامی دولت سیزدهم
فداحسین مالکی گفت: رئیس سازمان امور استخدامی با لجبازی با ساختار و دستگاه‌های کشور مشکلات جدی را در نظم اداری امور به وجود آورده‌اند

به گزارش ندای امت به نقل از ایلنا، فداحسین مالکی (عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم زاهدان در مجلس) صبح امروز در تذکر شفاهی به دولت از عملکرد مدیر سازمان امور اداری و استخدامی دولت سیزدهم انتقاد کرد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: رئیس سازمان امور اداری و استخدامی ساختار اداری کشور را قفل کرده است، بنابراین از رئیس جمهور درخواست داریم نسبت به رفع این موضوع نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی در تذکری شفاهی گفت: رئیس سازمان امور استخدامی با لجبازی با ساختار و دستگاه‌های کشور مشکلات جدی را در نظم اداری امور به وجود آورده اند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: در جلسه دیروز هر چه می‌خواستند از موادی که مربوط به سازمان امور استخدامی بود دفاع کنند مجلس آن‌ها را نمی‌پذیرفت وای کاش حضور نمی‌داشتند و مجلس راحت‌تر می‌توانست این کار را انجام دهد.

وی بیان کرد: به عنوان مثال با آموزش و پرورش لجبازی می‌کنند و در استان سیستان و بلوچستان بیش از ۶ هزار معلم خرید خدمت وجود دارد که به خانواده‌های آن‌ها و همچنین این عزیزان استرس وارد کرده است و ۲ هزار و ۷۰ نفر را به علت اینکه با آموزش و پرورش به مشکل برخورده‌اند بلاتکلیف گذاشته است.

ناگفته نماند در مورد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیز همین گونه عمل می‌کند و هرجایی که مربوط به سازمان امور استخدامی است ایشان کشور را قفل کرده است، بنابراین از رئیس جمهور درخواست داریم نسبت به رفع این موضوع نگاه ویژه‌ای داشته باشند.