دومین گردهمایی فصلی مدیران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری خوارزمی برگزار شد
دومین گردهمایی فصلی مدیران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری خوارزمی برگزار شد
دکتر غریب‌پور مدیر عامل محترم شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی ضمن تاکید بر تدوین برنامه عملیاتی دوساله شرکت و سرعت عمل در انجام پروژه‌های توسعه‌ای شرکت، شفافیت عملکرد و پاسخگویی به سهامداران و ذینفعان محترم را بسیار مهم برشمردند

در ادامه آقای دکتر جعفری اناری مدیرعامل محترم شرکت توسعه برق و انرژی سپهر که مالک نیروگاه منتظر قائم می‌باشند، به ارائه گزارش عملکرد و تشریح جزئیاتی از چالش‌ها و موانع موجود در صنعت برق و همچنین چشم انداز نیروگاه و این صنعت ارائه نمودند.

وی قیمت‌گذاری دستوری و دوره طولانی وصول مطالبات را از چالش‌های موجود برشمرده و چشم انداز زیباتری از این صنعت را با امید به اصلاح قیمت برق متصور شدند. ایشان به نقش خرده فروشی برق (قراردادهای دوجانبه) برای تامین نقدینگی ماهانه اشاره نمودند و همچنین با تاکید بر توانمندی کارکنان در تعمیر قطعات نیروگاه به جای خرید با هزینه سنگین و بهره‌برداری از نیروگاه زواره توسط نیروگاه منتظر قائم که سال‌ها توسط شرکت مپنا اداره می‌شد، به نقش مهم منابع انسانی اشاره نمود و با تاکید بر اهمیت موقعیت استراتژیک نیروگاه منتظر قائم در تامین برق استان البرز ابراز داشتند با یاری خداوند و رفع موانع موجود در سایه مدیریت و حمایت شرکت خوارزمی، روزهای روشن‌تری در انتظار نیروگاه و شرکت سپهر خواهد بود.

همچنین آقای خالصی معاون امور شرکت‌ها و مجامع شرکت خوارزمی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص سنجش عملکرد فصلی شرکت‌ها، بازده دارایی، بازده حقوق صاحبان سهام، حاشیه سود خالص و….. را از شاخص‌های این سنجش برشمرد.

در پایان گردهمایی نیز شرکت‌های توسعه مدیریت سرمایه خوارزمی و تجارت گستران خوارزمی، شرکت‌ معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان و سبدگردان الگوریتم به ترتیب به عنوان شرکت های حائز رتبه‌های برتر اول تا سوم معرفی و از آن‌ها تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نویسنده : رقیه حیدری