کفی مرگ دشت روم حادثه آفرید / مادری با دوفرزندش جان باختند / مسئولان کهگیلویه و بویر احمد کجایید
کفی مرگ دشت روم حادثه آفرید / مادری با دوفرزندش جان باختند / مسئولان کهگیلویه و بویر احمد کجایید
جاده ی یاسوج به بابامیدان در حد فاصل پل تنگاری تا گل زردون دوباره حادثه آفرید و در تصادفی مادری با دو فرزندش دار فانی را وداع گفتند

به گزارش ندای امت ، جاده ی یاسوج به بابامیدان در حد فاصل پل تنگاری تا گل زردون دوباره حادثه آفرید و در تصادفی مادری با دو فرزندش دار فانی را وداع گفتند.

کفی مرگ دشت روم که سالها مورد تاکید و به مطالبه ای عمومی تبدیل شده است داد مردم استان کهگیلویه و بویر احمد را درآورده ولی احساس میشود هیچ کس جوابگوی خواسته های عمومی مردم نیست .

راه و جاده مهم‌ترین عنصر توسعه یک کشور و استان به شمار می‌رود که شاید دلیل عقب ماندگی و عقب افتادگی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر استان‌ها همین نبود راه‌های مواصلاتی مناسب است.

در مسیر یاسوج به بابامیدان همیشه با حوادث ناگواری روبرو هستیم و این موضوع برای مردم کهگیلویه و بویر احمد نگران کننده است .

اینبار در حد فاصل پل تنگاری تا گل زردون در تصادفی سه نفر جان باختند و یک نفر در وضعیت وخیم به سرمیبرد تا داغی دیگر بردل استان نقش ببندد .

باید به مسئولان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، این مهم را یاد آورشویم با این شرایط مردم طاقتشان به سر می آید و امکان هر نوع اقدامی از طرف خانواده های مصیبت دیده وجود دارد .

مسئولان استانی بالاخص استاندار کهگیلویه و بویر احمد با توجه به حوادث ناگوار در ماه های گذشته و حادثه ی تلخ دیروز در این مسیر، چه برنامه ای برای پایان به این بحران دارند .

پایگاه خبری ندای امت ، مصیبت وارده را به خانواده های داغدار تسلیت عرض نموده و از خداوند برای جان باختگان غفران، و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارد .