تاج الدینی : منتخب ملتی که به ویژگی  عدالت اجتماعی آراسته باشد، لیاقت وکالت ملت در خانه ملت را خواهد داشت
تاج الدینی : منتخب ملتی که به ویژگی  عدالت اجتماعی آراسته باشد، لیاقت وکالت ملت در خانه ملت را خواهد داشت

به گزارش پایگاه خبری ندای امت دکتر سلمان تاج الدینی با ارسال مطلبی به این پایگاه خبری با بیان اینکه مقام معظم رهبری رسیدن به نماینده تراز انقلاب را امری عقلی و مردمی دانسته افزود: معظم له می فرمایند «این شما مردم هستید که می بایست تحقیق کنید، بگردید و اصلح را بیابید و با […]

به گزارش پایگاه خبری ندای امت دکتر سلمان تاج الدینی با ارسال مطلبی به این پایگاه خبری با بیان اینکه مقام معظم رهبری رسیدن به نماینده تراز انقلاب را امری عقلی و مردمی دانسته افزود: معظم له می فرمایند «این شما مردم هستید که می بایست تحقیق کنید، بگردید و اصلح را بیابید و با تمام وجود او را حمایت کنید زیر اکه اوست یاور مظلومان ، متن کامل به شرح ذیل است .

یکبار دیگر دست آورد بزرگ انقلاب، یعنی تبلور مشارکت مردم در اداره امور کشور با انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲ از راه خواهد رسید.  شایسته است  در این فرصت شاخص های یک نماینده تراز انقلاب، هوشمندانه تحلیل و بررسی شود. منتخب ملت لازم است فردی مؤمن، شجاع، انقلابی، دست پاک، مردمی و بتواند قدرت این ملت را در سایه‌ی پایبندی عملی به ارزشهای انقلاب حفظ کند. منتخب ملت در خانه ملت باید در تدوین قانون و نظارت بر حُسن اجرای آن متناسب با آرمانهای انقلاب عمل نماید و ناگفته پیداست چنین امر مهمی الزامش در باورمند بودن چنین فردی است. بدون شک، افرادی که به مبانی فکری انقلاب که مهمترین شاخص آن در عدالت اجتماعی باید خودنمایی کند پایبند نسیتند، نتیجه عملشان می شود تبعیض، فلاکت و دوری از آرمانهای انقلاب و عمیق تر کردن گسست دولت- ملت در نظامی که به فرموده مقام معظم رهبری «مردمی ترین انقلاب قرن است.»منتخب ملتی که به ویژگی  عدالت اجتماعی آراسته باشد، لیاقت وکالت ملت در خانه ملت را خواهد داشت. افرادی که در همه حال آماده دفاع از انقلاب و آرمانهایش بوده اند و جان شیرین خود را بر تحقق آرمانهای انقلاب گذاشه اند، قطعا چنین فردی مبانی فکریش به او اجازه نمی دهد که در پی منافع شخصی خود و اطرافیانش، چوب حراج به عدالت اجتماعی بزند.

مقام معظم رهبری رسیدن به نماینده تراز انقلاب را امری عقلی و مردمی دانسته و می فرمایند «این شما مردم هستید که می بایست تحقیق کنید، بگردید و اصلح را بیابید و با تمام وجود او را حمایت کنید زیر اکه اوست یاور مظلومان.»

بدون شک، عملکرد پیشین افرادی که خود را به عنوان کاندیدا در معرض انتخاب جامعه قرار داده اند بهترین عرصه برای ارزیابی آنها است. فردی که در تمامی مراحل و در هر جایگاهی صادقانه مدافع حقوق ملت و پایبند به عدالت اجتماعی بوده است تا جایی که  در محاوره مردم موصوف به «سید صادق »است، او و برنامه هایش قطعا مورد اعتماد رأی دهندگان قرار خواهد گرفت و ان شاء الله با راهیابی به خانه ملت با رای قاطع مردم، یکبار دیگر خادمی صادق برای مردم خواهد بود.

مردم بهترین قضاوت را در ارزیابی افراد خواهند داشت و حلاوت خدمت را در حمایت از خادمِ صادق خود یافته اند. مردم تفاوت کسانی که با تبدیل کردن هر امری ، حتی حقوق عمومی ملت به سبد رأی خود برای تکیه زدن بر صندلی سبز بهارستان  در تلاشند را به خوبی می دانند و متناسب با برقرای عدالت اجتماعی خادمِ صادق خود را با رأی قاطع در اسفند ۱۴۰۲ راهی بهارستان خواهند نمود.