تصمیمی برای تغییر در کهگیلویه بزرگ/بزرگواری در مسیر تداوم خدمت عام المنفعه / ترس از شکست، رقبا را به کجا کشاند
تصمیمی برای تغییر در کهگیلویه بزرگ/بزرگواری در مسیر تداوم خدمت عام المنفعه / ترس از شکست، رقبا را به کجا کشاند
انتخابات با تمام اختلاف سلیقه ها پایان می یابد اما انصاف حکم میکند که واقعیت ها را ببینیم، به جای تخریب ها بهترین خادم کهگیلویه بزرگ را حمایت کنیم تا بتواند مانند سنوات گذشته ، زمینه ساز اخذ مجوز پروژه های زیرساختی دیگر در کهگیلویه محروم باشد

به گزارش پایگاه خبری یکی از مخاطبین با ارسال مطلبی بیان کرد: انتخابات با تمام اختلاف سلیقه ها پایان می یابد اما انصاف حکم میکند که واقعیت ها را ببینیم، به جای تخریب ها بهترین خادم کهگیلویه بزرگ را حمایت کنیم تا بتواند مانند سنوات گذشته ، زمینه ساز اخذ مجوز پروژه های زیرساختی دیگر در کهگیلویه محروم باشد 

متن کامل به شرح ذیل است  

انتخابات ادوار گذشته در برخی استانهای کشور، گاها با فراز و فرودهایی از جهت حضور مردم همراه بوده است، اما در استان کهگیلویه و بویر احمد در تمامی دوره های گذشته، شاهد استقبال بی نظیر عمومی از کاندیدهای شرکت کننده در این استان بوده ایم.
دلیل این واقعیت نیز ، تاثیر مستقیم عملکرد نمایندگان بر زندگی فردی و اجتماعی افراد در این استان است.

در این دوره از انتخابات نیز، توصیه مقام معظم رهبری و نظر کارشناسان امر، تاکید بر حضور حداکثری مردم بوده و انشالله این امر به تحقق خواهد پیوست.

در حوزه انتخابیه کهگیلویه ی بزرگ، تنور انتخابات همیشه داغ بوده، چرا که این انتخاب بر اکثر جنبه های زندگی مردم تاثیرگذار است.

در واقع فعالیت های نمایندگان و کاندیدها مانند دخالت در انتصابات، استخدام ها، پیگیری طرح های عمرانی و حتی دید و بازدیدهای صورت گرفته، سمت و سو و رنگ و بوی تبلیغاتی دارد.

لیدرهای زمان انتخابات، بعد از راه یافتن نماینده به مجلس، ملازمان و مشاوران امین وی هستند. اگر قرار باشد طرح ملی یا استانی در شهری گلنک بخورد ولی در آن شهر درصد آراء نماینده نسبت به رقیبان، کمتر بوده باشد نه تنها پیگیری از سوی نماینده صورت نمی پذیرد بلکه سنگ اندازی نامحسوس و گاها محسوسی هم انجام می شود.

اگر قرار باشد برای استخدام فراخوانی صورت پذیرد سفارش نماینده و لیدرهایش برای طرفداران خاصه خود خواهد بود.

لذا مردم بالتبع این شرایط، مجبور به طرفداری آشکار از نماینده خاص می شوند و رای مخفی در این شهرستان معنا و مفهومی ندارد.

از طرف دیگر با توجه به رونق گرفتن فضای مجازی و انتقال اکثر روابط و فعالیت های مردم از فضای حقیقی به این فضا، لاجرم بخش اعظمی از رقابت های انتخاباتی نیز به فضای مجازی کوچانده شده و می توان گفت فعالیت در فضای مجازی یکی از فاکتورهای اصلی و تعیین کننده برای اثبات طرفداری به لیدرها و نماینده می باشد.

با مقدمه بالا، شرایط سید صادق و مدافع حرم را در این فضا بررسی می کنیم.
سید علی محمد بزرگواری، بعد از دو دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، با وجود کارنامه عالی و خارق العاده در انجام کارهای عام المنفعه و داشتن اقبال عمومی و شانس رای آوری بالا، برای میدان دادن به جوانان، لباس نمایندگی و خادمی مردم را کنار گذاشته و در کنار همرزمان قدیمی، مجددا لباس سربازی نظام به تن کرده و به دفاع از حرم مشغول شدند.

در دوره قبل نیز، با وجود اصرار فراوان جوانان، دلسوزان و بزرگان منطقه راضی به حضور در انتخابات نشدند.
منتهی در این دوره از یک سو با وجود گذشت 8 سال از تصمیم خود، باز شاهد عدم تحقق آرزو و هدفشان برای کنار رفتن پیران عرصه سیاست و دادن میدان به جوانان بودند.
از سوی دیگر گسترش استفاده از فضای مجازی و تبادل اطلاعات، باعث شد مردم نسبت به حکم رانی نماینده و لیدرهایش بر امورات خود و کهگیلویه بزرگ و استفاده ناعادلانه آنها از رانت نمایندگی، برای انجام کارهای شخصی بجای کارهای عام المنفعه آگاه شده و تصمیم بر تغییر این اوضاع بگیرند .

لذا با نگاه به کارنامه نمایندگان قبلی و مقایسه کارهای انجام شده، بهترین کار را اعتماد مجدد به سید صادق و خادم خود دیدند.

کسیکه مظهر عدالت طلبی و مطالبه گری در استان بوده و در دوران هشتم و نهم به همه مردم نگاه یکسانی داشته و امروز نیز با دیدگاه فراقومیتی و فراجناحی وارد عرصه ی رقابت شده است.

آگاهی مردم و استقبال بی نظیر آنها از خادم خود در روزها و هفته های گذشته، جنبه علنی و آشکار به خود گرفته و حمایت های مردمی از جای جای کهگیلویه بزرگ به صورت همایش های عظیم برگزار و تصاویر آن در فضای مجازی استان توزیع گردید تا بار دیگر شاهد اعتماد عمومی به وی باشیم .

این موضوع چنان عرصه را بر رقبا تنگ کرده که برخی حامیان آنان با تندخویی و انواع بی اخلاقی های سیاسی، در پی تخریب چهره مردمی و عدالت طلب مدافع حرم بوده تا شاید بتوانند به جایگاه وی لطمه وارد کنند و برخی قلم های اجاره ای برای اثبات خود به لیدرهای منفعت طلب میخواهند از قبل اینکار به نان و نوایی برسند.

ولی ما به شما طرفداران رقبا توصیه می کنیم که رعایت اخلاق مهمتر از کسب پیروزی است و هر آنچه خدا خواهد انجام می پذیرد.

به جای پاک کردن صورت مسئله بیایید و بررسی کنید که چرا اکثر طرفداران 25 ساله نماینده فعلی به اردوگاه سید علی محمد بزرگواری پیوسته اند.

چرا نماینده سابق با وجود رای بالا در دور نخست ، تک دوره ای شد و اقبال عمومی به وی بسیار کم است ، تاجایی که پس از پنج همایش و‌ حمایت از بزرگواری خادمی صادق ؛ ایشان برای اینکه از قافله عقب نماند ، تمام انرژی و هزینه ها را برای برپایی یک جلسه به باشکوهی چندین جلسه بزرگواری صرف میکند اما پس از ان با موج دیگر حمایت ها از خادم عام المنفعه برخورد میکند.

این موضوع نه تنها سرنوشت نماینده ی سابق کهگیلویه شده ، بلکه تمام رقبای بزرگواری و نماینده ی فعلی کهگیلویه نیز ترس عجیبی از ایشان درست کرده است که بی مهابا خود را به اینطرف و انطرف میراند تا شاید بتواند مانوری درحد یک جلسه ی خادم صادق داشته باشد .

انتخابات با تمام اختلاف سلیقه ها پایان می یابد اما انصاف حکم میکند که واقعیت ها را ببینیم، به جای تخریب ها بهترین خادم کهگیلویه بزرگ را حمایت کنیم تا بتواند مانند سنوات گذشته ، زمینه ساز اخذ مجوز پروژه های زیرساختی دیگر در کهگیلویه محروم باشد.

اقبال عمومی که برای بزرگواری رقم خورده است از عملکردها و خدمات عام المنفعه است و تخریب ها نمیتواند خللی در مسیر این خادم صادق ایجاد کند .