پشت صحنه ی حضور موحد در چرام/ترفند مدیران چرامی برای دعوت از موحد/ اقای استاندار تحویل بگیر
پشت صحنه ی حضور موحد در چرام/ترفند مدیران چرامی برای دعوت از موحد/ اقای استاندار تحویل بگیر
هفت مدیر چرامی با دور زدن قانون و اعمال فشار در درون و بیرون شائبه ی دخالت مدیران در انتخابات را قوت بخشیدند و موجب بی اعتمادی افکار عمومی به انتخابات سالم شدند.

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ،هفت مدیر چرامی با دور زدن قانون و اعمال فشار در درون و بیرون شائبه ی دخالت مدیران در انتخابات را قوت بخشیدند و موجب بی اعتمادی افکار عمومی به انتخابات سالم شدند.

فضای کهگیلویه بزرگ این روزها دچار نمایش های پوشالی و‌ کارنامه ی خالی از عملکرد شده و برخی با گزارشات غلط و جمع های اجباری به دنبال انحراف افکار عمومی و تداوم ناکارآمدی در آن حوزه هستند ‌.

نگرانی مردم کهگیلویه ، چرام ، بهمئی و لنده از انتصابات رابطه ای و فامیلی و بی توجهی به نخبگان و تحصیل کردگان دانشگاهی بوده و همین باعث شد تا موحد پس از موج نارضایتی و از دست دادن پایگاه ها دست به دامن مدیران ادارات منصوبی خود شود و برای راه اندازی یک یا دو جلسه خود را به اب و اتش میزند .

اما از انجا که ریشه ی این نگرانی ها و جدایی ها انتصابات مدیران ناکارآمد بوده ، ولی یاران موحد باز وی را به مسیری اشتباه انداختند و این روش باعث شده تا سطح نگرانی مردم  چند برابر شود و عموم میبینند که قرار نیست تغییری صورت گیرد و جناب میخواهد با همان تیمی اغاز کند که سهم زیادی در پیروزی دور گذشته نداشته و منافع و غنایم نمایندگی موحد را در تصرف خود و خانواده شان درآورده اند.

و امروز نیز میخواهند با همانانی شروع کند که خود ریشه ی نگرانی و جدایی مردم فهیم و‌درد کشیده ی چرام بودند.

نگارنده مرقومه با توضیحی در ابتدا برای اگاه کردن خواننده مواردی را عنوان کرد و برای اثبات و شفاف سازی آن به دعوت های پر طمطراق یاران موحد پرداخت تا مخاطب به درستی قضاوت کند .

در جلسات امروز شهرستان چرام ، خانواده های مدیران و مسئولان چرام ،
ادارات بنیاد شهید ، شبکه بهداشت ، پالایش نفت، مخابرات ، اداره ی کار و خانواده ی دو مدیر دیگر به طور جداگانه از موحد دعوت کردند تا  تشکری برای انتصاب فرزندشان داشته باشند .

ضمن اینکه این مدیران در ادارات به نیروهای حامی نماینده سرویس میدهند اطرافیان نماینده این مورد را با اتش بیشتری مدیران را تحت فشار قرار میدهند که خانواده های انها از نماینده دعوت رسمی نماید که این مصداق بارز دخالت مدیران در انتخابات کهگیلویه ی بزرگ است .

 

اما سئوال اینجاست

چرا مسئولان بازرسی ، نهادهای امنیتی ، و مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویر احمد برخوردی با این رویه ندارند و اجازه میدهند مدیران ادارات به این شفافی وارد رقابت انتخابات شوند و بیت المال و اموال دولتی را برای خوش خدمتی به پیشواز نماینده بیاورند .

کجای قوانین جمهوری اسلامی نوشته شده است که خانواده ی ریاست ادارات موظف به برگزاری جلسات برای نماینده ی مجلسی هستند که حقوق جوانان نخبه را پایمال کرده تا انان برکرسی تکیه زنند .

ایا عدم توسعه ی مناطق کهگیلویه نتیجه ی ضعف و ناکارآمدی این مدیران بله قربان گو نیست؟

اگر واقع بینانه به موضوع نگاهی بیندازیم می بینیم در ادوار گذشته نیز محمد موحد با استفاده ی ابزاری از مردم و با امتیاز به افراد خاص به کرسی سبز بهارستان تکیه زد ولی امروز مردم هوشیارند و با تمام تحرکات در منطقه به درستی تحلیلگر خوبی برای تصمیم اگاهانه هستند و این دور از انتخابات برای پایان بر ضعف ها و ناکارآمدی ها به دنبال فردی اصلح و شایسته به غیر از محمد موحد هستند.

این رسانه در صورت ورود نهادهای امنیتی و بازرسی حاضر به شفاف سازی دعوت های مردمی امروز از موحد در چرام است و به تفکیک جلسات خانواده های مدیران ادارات چرام و کهگیلویه در شهرستان چرام را رونمایی میکند .