حجت‌الاسلام سید علی ولایتی فعال فرهنگی کهگیلویه ای به سید علی محمد بزرگواری پیوست/ ولایتی در زمان سفر ریاست جمهوری چه گفت؟
حجت‌الاسلام سید علی ولایتی فعال فرهنگی کهگیلویه ای به سید علی محمد بزرگواری پیوست/ ولایتی در زمان سفر ریاست جمهوری چه گفت؟
ولایتی رئیس سابق تبلیغات اسلامی کهگیلویه که منتقد عملکرد برخی سیاسیون و نماینده ی فعلی کهگیلویه بزرگ بود به بزرگواری پیوست

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی ولایتی فعال فرهنگی کهگیلویه ای به سید علی محمد بزرگواری پیوست .

ولایتی رئیس سابق تبلیغات اسلامی کهگیلویه که منتقد عملکرد برخی سیاسیون و نماینده ی فعلی کهگیلویه بزرگ بود به بزرگواری پیوست.

ولایتی در تیرماه ۱۴۰۲با انتقاد از عملکرد سید محمد موحد در زمان سفر ریاست جمهوری در گوشه ای از مصاحبه اش با یکی از رسانه های استان گفته بود

به‌نظر می‌رسد موحد مسائل عمومی مردم و دغدغه‌های آن‌ها را به کلی رها کرده و حتی ریز اطلاعات مربوط به پروژه‌های شهرستان را ندارد؛ انگار نمی‌داند سد آبریز، جاده لنده به تشان و برخی دیگر از پروژه‌ها در حال حاضر در چه وضعیتی به‌سر می‌برند. نه تنها در این سفر، سخن چندانی از سوی رئیس جمهور در مورد آبریز گفته نشد، بلکه حتی تناقضات موحد در مورد جاده لنده به تشان سر بازد کرد. در حالی که نماینده کهگیلویه قبلا از عدم مجوز این پروژه گفته بود، اما در حضور رئیس جمهور، گفت که جاده لنده به تشان دارای مجوز ماده 23 است.

از سوی دیگر، بسیاری از پروژه‌ها همچون چهار خطه کردن دهدشت به خیرآباد بلاتکلیف هستند و سرنوشت کارخانه سیمان سپو و نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک به عنوان برخی از مهمترین پروژه‌های آینده کهگیلویه به وضعیت نامعلومی دچار شده‌اند.

موحد علیرغم شش دوره حضور در مجلس، گویا هنوز آداب دیپلماسی و فوت و فن رایزنی با رئیس جمهور و هیئت دولت را یاد نگرفته است و حتی اگر هم یاد گرفته باشد، نمی‌تواند از آن استفاده کند و از این بدتر، انگار کسی از دولت برای فریادهای او اهمیتی قائل نمی‌شود؛ وقتی که موحد در شورای برنامه‌ریزی خطاب به رئیس جمهور و وزار خواهش می‌کند به کهگیلویه نیز سفر کنند، نه‌تنها سفری صورت نمی‌گیرد بلکه حتی در همان جلسه پاسخ او را نیز نمی‌دهند؛ گویی نماینده کهگیلویه نه تنها سخنانش برش قانونی ندارند، بلکه خبری از کاریزمای او نیز دیگر نیست.

حال مردم کهگیلویه مانده‌اند و حجمی از محرومیت، با نماینده‌ای که نه تنها خود پیگیر مسائل مردمی نیست، بلکه اعضای دولت نیز توجهی به او نمی‌کنند.

 

امروز حجت االاسلام ولايتی با پیوستن به سید علی محمد بزرگواری در گوشه ای سخنانش گفت :
باتوجه به نيازهاي منطقه مردم كهگيلويه بزرگ نياز به نماينده اي دارند كه در مجلس انتحاری  عمل كند و ازوجودش براي مردم مايه بگذارد و اين خصوصيات فقط در جناب بزرگواري مشهود است.

حجت الاسلام سید علی ولایتی یکی از چهره های فرهنگی و شاخص کهگیلویه بزرگ و استان کهگیلویه و بویراحمد به سید علی محمد بزرگواری پیوست .

به نظر میرسد وی بزرگواری را شایسته تر از بقیه ی کاندیدا میداند و بر این باور است که راه نجات کهگیلویه مرد مطالبه گر دیروز و اخذ کننده ی مجوزهای زیرساختی در کهگیلویه ی بزرگ است .