آیت الله حسینی : طبق تحلیل رسانه‌های غربی موشک باران هشداری به اسرائیل و دیگر دشمنان انقلاب و نظام بود
آیت الله حسینی : طبق تحلیل رسانه‌های غربی موشک باران هشداری به اسرائیل و دیگر دشمنان انقلاب و نظام بود
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: وقتی موشکی ۱۲۰۰ کیلومتر را طی و دقیق به هدف اصابت می‌کند، موضوع نشان می‌دهد که موشک‌ها با دقت می‌توانند به اسرائیل نیز اصابت کنند

در خطبه‌های نماز جمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، از گناه و معصیت، به بخشی از رساله حقوق امام سجاد (ع) اشاره و اظهار کرد: یکی از اعضا و جوارح انسان که بر گردن او حق دارد، چشم است.

ایت الله حسینی با اشاره به اینکه چیزی که برای انسان حلال نیست را نباید به آن نگاه کند، گفت: حق چشم این است که انسان به حرام و نامحرم نگاه نکند.

وی ضمن تاکید بر اینکه نگاه انسان باید عبرت آموز باشد، افزود: یکی از حقوق چشم این است که با آن قرآن بخوانیم، راه برویم و کارهای حلال و نیک انجام دهیم.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه اگر انسان نگاه درست و عبرت آموز داشته باشد سعادت مند می‌شود، ادامه داد: اگر انسان با چشم درست کار کند و درست ببیند، با همین چشم به خدا می‌رسد.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه زن‌ها و مردها باید مراقب چشم‌های خود باشند، بیان کرد: بسیاری با همین چشم و نگاه به نامحرم، تباه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: انسان باید در مسیر درست حرکت کند و چشم او باید در مسیری که خدا معین کرده، قرار گیرد.

آیت الله حسینی در خطبه دوم نماز جمعه امروز یاسوج ضمن توصیه مجدد خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، دوری از گناه و معصیت، گفت: تقوا به این معنا بوده که همه چیز حساب و کتاب دارد و کل نظام آفرینش بر اساس این اصل بنا گذاشته شده است.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه انسان باید مراقب اعمال و رفتار خود بوده و متقی باشد، اظهار کرد: اگر در بدن انسان نظم و انضباط و همچنین حساب و کتاب وجود نداشته باشد، انسان از بین می‌رود.

وی در فراز دیگری از خطبه‌ها به روز غزه اشاره کرد و افزود: مردم مظلوم و بی دفاع غزه سال‌های سال در محاصره رژیم غاصب صهیونیستی و امروز نیز زیر شدیدترین بمباران قرار گرفته‌اند.

آیت الله حسینی یادآور شد: همه عالم و ملت‌ها این حوادث تلخ را می‌بینند و مردم فارغ از دولت‌ها به خیابان آمده و این حملات را محکوم کردند، جنگ متوقف نشد.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: زمانی استکبار و استعمار از بین می‌رود که حاکم امام معصوم (ع) باشد یا اینکه همه ملت‌ها به سلاح روز مسلح و مجهز شوند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا علی رغم قدرت و نیروی خود و همچنین ائتلافی که تشکیل داده در برابر مردم قدرتمند یمن شکست خورده است.

آیت الله حسینی ولادت امام علی علیه السلام را تبریک گفت و افزود: ولادت امام علی علیه السلام شکوه تاریخ است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج سنت حسنه و زیبای اعتکاف را یادآور شد و ادامه داد: با روزه داری و عبادت در مسجد، بهترین وضعیت برای انسان حاصل می‌شود.

وی با اشاره به حمله موشکی ایران به تروریست‌ها در عراق و سوریه، افزود: این پاسخ کوبنده به تروریست‌ها برای دفاع از تمامیت ارضی کشور صورت گرفت.

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: طبق تحلیل رسانه‌های غربی این موشک باران هشداری به اسرائیل و دیگر دشمنان انقلاب و نظام بود.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: وقتی موشکی ۱۲۰۰ کیلومتر را طی و دقیق به هدف اصابت می‌کند، موضوع نشان می‌دهد که موشک‌ها با دقت می‌توانند به اسرائیل نیز اصابت کنند.

وی ضمن تاکید بر اینکه ما برای همسایگان، تمامیت ارضی و استقلال آنها به ویژه عراق و پاکستان احترام قائل هستیم، خاطرنشان کرد: هدف‌های مورد اصابت موشک‌های کشورمان تروریست‌ها بود نه دولت‌های عراق و پاکستان.

آیت الله حسینی گفت: تروریست‌ها از خارج از کشور از آمریکا و اسرائیل فرمان می‌برند و این حمله موشکی باعث شد تا تروریست‌ها را زمین گیر کنند.