صدای سقوط سنگین سناتور می آید/ دلیل آشفتگی جریان موحد از حضور عدل هاشمی پور در انتخابات چیست ؟/آیا موحد باید برای سوم و چهارم رقابت کند/ منظور بزرگواری از نمک به حرامی نکنید با چه کسی بود
صدای سقوط سنگین سناتور می آید/ دلیل آشفتگی جریان موحد از حضور عدل هاشمی پور در انتخابات چیست ؟/آیا موحد باید برای سوم و چهارم رقابت کند/ منظور بزرگواری از نمک به حرامی نکنید با چه کسی بود
ساعتی پس از اطلاع رسانی ها و در پی اخبار حضور حاج عدل هاشمی پور درانتخابات کهگیلویه واکنش های قلم به دستان اجاره ای موحد برای حوزه کهگیلویه مشهود بوده و درجایی نیز به سید علی محمد بزرگواری تاخته اند تا به خوبی به اثبات برسد ، یاران سناتور پوشالی ترس را از عمق وجود درک کرده و دو رقیب قدر را مقابل خود ببینند

 

به گزارش پایگاه خبری ، یکی از مخاطبین این رسانه با ارسال مطلبی به برخی مسائل پیرامون سخنرانی سیدعلی محمد بزرگواری پایان داد ،و شفاف نکاتی را عنوان کرده است ، متن کامل در ذیل از نظر مخاطبین محترم میگذرد

 

یادداشت ارسالی / دوره دوازدهم انتخابات کهگیلویه بزرگ با افراد مطرح و نیروهای نوظهور رنگ متفاوتی گرفته و هرکس برای رسید به مقصد تلاش میکند .

ولی در این بین کسانی که اعتبار، پایگاه و جایگاه را به واسطه ی ضعف عملکرد و ناکارآمدی مدیران منصوبی باخته اند ، با تخریب نیروهای مطرح به دنبال خوش رقصی برای یار سناتور خود هستند .

اما در این بین اتفاقاتی باعث شد تا در یک بازه ی زمانی بهتر بتوانند قلم مسموم خود را با اتهامات رد صلاحیت به سمت بزرگواری بگیرند تا خود از این غائله برائت بجویند .

گذر روزگار شکلی دیگر رقم زد تا روسیاهی به دیگ بماند و خود شویی با آب زم زم پایان یابد.

ساعتی پس از اطلاع رسانی ها و در پی اخبار حضور حاج عدل هاشمی پور درانتخابات کهگیلویه واکنش های قلم به دستان اجاره ای موحد برای حوزه کهگیلویه مشهود بوده و درجایی نیز به سید علی محمد بزرگواری تاخته اند تا به خوبی به اثبات برسد ، یاران سناتور پوشالی ترس را از عمق وجود درک کرده ،و دو رقیب قدر را مقابل خود ببینند.

آنان در یک کیش و مات قرار گرفتند؛ وقتی دیدند رقبایشان از سه نفر فراتر رفته است و ترس حضور چند کاندید دیگر پس از آن همه سئوال و سردرگمی ها برای رد صلاحیت هاشمی پور حالا کار در دیشموک و قلعه رئیسی برایشان سخت تر شد و به این نتیجه رسیدند هاشمی برگشت، و دیگر راه فریبی برای یاران موحد که در آن حوزه به هاشمی پور پیوستند وجود ندارد .

اگر چه حضور مژدهی پور و سعادتیان نیز خطری پشت این خطر است ولی با همین محاسبات میتوان موحد را در رقابت سوم یا چهارم در کهگیلویه جا داد .

و این درس سیاست نکته مکرر کلام سیدعلی محمد بزرگواری بوده تا بیداری عقل سیاسی جامعه بتواند راه درست را به ما نشان دهد .

افرادی هنوز بر پاشنه ی افکار پوسیده مسیر سیاسی خود را با موحد تعیین کرده و درنظر دارند بار دگر از این سفره ی سلطان تناول شبی کنند، اما مردم بیدار فریب شانتاژ های شکست خوردگان اعتبار و شعار را نمیخورند تا توسعه در لابه لای خلل ها و زمان های سوخته ی کهگیلویه بزرگ دوباره گم نشود .

باید اذعان کرد، زر و ثروت و طمع دنیوی خواب و خوراک رابرآقایان حرام کرده است ؛ فریب خوردگان را در آرزوی شیرین ، اما تلخ تر از زهر پیروزی رهبر و‌ مریدشان به انتظار نشانده ، و به یقین در این گشتگاه، چیزی جز پایان برایشان تعریف نشده است .

در جلسه ی سادات امام زاده علی (ع) عقلْ بیدارانِ سیاسی؛ میدانند سید علی محمد بزرگواری چه گفت، و سخن خود را از کجا شروع کرد و در کجا پایان داد.

وی در دعوت ها و استقبال مردمی  با اظهار نگرانی خیلی از افراد جامعه در طوایف و ایلات روبرو شد ، برخی با چشم پوشی از عملکردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و ضعف نماینده ی فعلی حتی قصد رای دادن نداشتند،و با حضور بزرگواری جمع کثیری برای انتخابی اصلح به میدان آمدند.

در یکی از دیدار های بزرگواری در حوزه ی لنده عین صحبت های فرد منتقد را منتشر میکنیم .

جناب آقای محمد موحد ، نماینده دودهه ای شهرستان های کهگیلویه ، لنده، چرام و بهمئی، در مدت بیست سال حضورش در مجلس ؛
متأسفانه نتوانسته است برنامه توسعه ای قابل ملاحظه ای برای این شهرستان ها اجرا کند. این موضوع نشان می‌دهد که تلاش های او در تحقق توسعه و پیشرفت این مناطق به میزان انتظارات عمومی واقع نشده است.

برای رسیدن به یک برنامه توسعه ای قابل ملاحظه برای شهرستان های چهار گانه، نیازمند رویکردی قوی ، برنامه محور با شرکت همه نخبگان در همه زمینه ها می بودیم که از سوی نماینده چنین رویکردی دیده نشده و یا بسیار کم اثر بوده است .
همچنین در زمینه همکاری و تعامل مؤثر با وزرا و دولت نیز شاهد سفر های استانی وزیران دولت های مختلف مانند آنچه در شهرستان های همجوار بودیم نیز سهم چندانی برای کار کرد ایشان قابل تصور نیست.

انتقال نیازهای مردم به صورت دقیق و صادقانه به مسئولان، اولین قدم در راستای تحقق برنامه توسعه ای است.

برای این منظور، نماینده باید به صورت فعال و مستمر با مردم در ارتباط باشد، از نیازها و مشکلات آنها آگاهی داشته باشد و برای بهبود وضعیت موکلین تلاش نماید که شوربختانه بیشتر ارتباط ایشان منحصر به حلقه اطرافیان خود بوده است.

علاوه بر این، تلاش برای جذب سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی در منطقه نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نماینده باید با صنعتگران و کارآفرینان محلی در ارتباط باشد و آنها را به همکاری با سرمایه‌گذاران بزرگتر تشویق کند. ایجاد شراکت‌های عمومی و خصوصی، تسهیلات مالی مناسب و ایجاد محیط کسب و کار دوستانه در شهرستان ها، می‌تواند به توسعه اقتصادی و اشتغالزایی منطقه کمک کند. که علی رغم پتانسیل های فراوان در این زمینه هم کارنامه موفقی ارائه نکرده اند.

همچنین، توجه به زیربناهای اجتماعی و فرهنگی این شهرستان ها نیز برای توسعه این مناطق ضروری است. سرمایه‌گذاری در زمینه آموزش، بهداشت و درمان، فرهنگ و هنر، ورزش و تفریح، و ساختارهای عمومی مانند جاده‌ها و شبکه‌های ارتباطی، بهبود کیفیت زندگی مردم با سرعت و کیفیت حداقلی دنبال شد و شاهد موج مهاجرت به سایر شهر ها برای تامین حداقل های زندگی از سوی نخبگان و جوانان با استعداد این سرزمین هستیم.

در نهایت، نمی‌توان نمره قبولی برای کارنامه بیست ساله ایشان لحاظ نمود و مردم در مدت این بیست سال شاهد سبقت شهرستان های اطراف در همه زمینه های زیر ساختی مثل راه، بهداشت و سلامت، اشتغال هستند و جبران این عقب ماندگی نیازمند تلاش بسیار و عزمی قوی است.
ما در این شرایط و با توجه به اطلاع دقیق از پیگیری ها و مطالبه گری های به حق برای ملت محروم از بین کاندیدای کهگیلویه، لنده ، بهمئی و‌چرام سید علی محمد بزرگواری را اصلح میدانیم و برای ایشان ارزوی توفیق روزافزون .

در مرقومه ی بالا مسائلی عنوان شد و باید به برخی اقایان حاشیه ساز بگوییم جمله ی سید علی محمد بزرگواری در جمع صمیمی برادران خود بود نه قومیت و نه لیدر در برنامه ریزی های وی نمیتواند نقشی داشته باشد .

این مهم را یاد آور شد که خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را نادیده نگیرید و با زبان برادری به انگشت شمار اقایانی که در زمان بزرگواری دو پست استانی اشغال کردند و مطالبه گری آن دوران را از نزدیک دیدند تا امروز نیاز نباشد بزرگواری از پیگیری های آبی و … بگوید ولی در پشت تریبون های رقیب علیه ایشان زبان گشوده است و الحق چه خوب جوابش را داد و گفت که نمک به حرامی نکنید .

در صورتی که اکثر تیره های سادات امام زاده علی (ع) در جلسه حضور داشتند و با برادر خود بیعت کردند همانطور که در لنده ، بهمئی سردسیر و گرمسیر و چرام نیز دست برادری بزرگواری فشرده بود.

در نکته ی دیگر زبان گویای محرومین و مرد صادق میدان عمل ، سید علی محمد بزرگواری با موج استقبال خانگی و همایش های مردمی روبرو شده و این موجی از مطالبات عمومیست و فریادی رسا جز بزرگواری در میدان نمی بینند .

باید به مرقومه نویسان مواجب بگیر موحد مرد دوران سیاه کهگیلویه که فقط قصد تخریب افراد ارزشمند جامعه را دارند بگوییم، سید علی محمد بزرگواری با پیش بینی همین معادلات و حضور رقبا وارد میدان شد ؛ حضور عدل هاشمی درکهگیلویه پایگاه های اصلی موحد در لنده‌ . قلعه رئیسی و‌… را نشانه گرفت.
و به هیچ عنوان نمیتواند در محاسبات رایی بزرگواری جهت پیروزی، ذره ای انحراف ایجاد کند.

ترس از حضور هاشمی پور و رقابت موحد برای سوم و چهارم شماها را به تقلا انداخته تا موج صدای سقوط سناتور به رده های پایین تر از چهارم را یک ماه قبل از انتخابات احساس کنید و قلمهایتان را زهر آگین تر برای منافع شخصی بر صفحه برانید تا شاید با راه اندازی تفرقه بنداز و حکومت کن از سفره سلطان شامی تناول کنید ؛ به وضوح مشخص است ذره ای کهگیلویه برای شما و موحدیسم مهم نبوده نیست.