سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
مراسم تکریم مصطفی رجبی مشهدی و معارفه مهدی مقیم زاده سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران برگزار شد

به گزارش ندای امت ، مراسم تکریم مصطفی رجبی مشهدی و معارفه مهدی مقیم زاده سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران برگزار شد.

مصطفی رجبی مشهدی در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همکاران پرتلاش، سختکوش و متخصص شرکت مدیریت شبکه برق ایران، با اشاره به رسالت و ماموریت‌های مهم این شرکت اظهار داشت: شرکت مدیریت شبکه برق ایران در صنعت برق کشور رسالت مهمی بر عهده دارد که همواره با همکاری و همراهی سرمایه‌های انسانی متخصص، توانسته ماموریتش را به نحو احسن محقق کند.

وی در عین حال تاکید کرد: در راهبری شبکه برق کشور بحث امنیت و تامین برق مطمئن و پایدار اصل مهمی است که با دقت تمام انجام شده و موجب کسب رضایت تمامی مشترکین و هموطنان شده است.

در ادامه مهدی مقیم زاده سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران از زحمات مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل سابق شرکت مدیریت شبکه برق ایران تشکر کرد و گفت: مدیریت و فرماندهی شبکه برق کشوردرصنعت برق ماموریتی حیاتی و در عین حال بسیار مشکل است که با حمایت‌ها و رهنمورد‌های ایشان با موفقیت محقق شد.

مقیم زاده در پایان اظهار امیدواری کرد به عنوان سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران، بتواند رسالت و ماموریت‌هایی را که بر عهده اش گذاشته شده، با کمک و همراهی همه همکاران این شرکت به انجام رسانده و رسالت مهم صنعت برق کشور که تامین برق مطمئن و پایدار برای تمامی هموطنان است را محقق سازد.