امام جمعه یاسوج :آمریکا منشا تروریسم در جهان است
امام جمعه یاسوج :آمریکا منشا تروریسم در جهان است
امام جمعه یاسوج با بیان اینکه آمریکا منشا تروریسم در جهان است گفت: اگر این کشور بخواهد تهدیدی علیه ایران داشته باشد، جوابی کوبنده خواهد گرفت

به گزارش ندای امت ، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج، با اشاره به تهدیدهای آمریکا علیه ایران، آن کشور مدعی حقوق بشر را منشأ تروریسم در جهان دانست و گفت: آمریکا همه جهان را تهدید می کند.

وی اظهار داشت: آمریکا از آن سوی جهان به غرب آسیا می آید و شرارت می کند و فتنه و ناامنی راه می اندازد.

این کشور خود جنایتکار است و از جنایتکاران نیز حمایت می کند. نمونه عینی آن غزه فلسطین است که با حمایت آمریکا به خاک و خون کشیده می شود.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه اگر آمریکا بخواهد تهدیدی علیه ایران داشته باشد، جوابی کوبنده خواهد گرفت، تصریح کرد: آمریکا منشأ تروریسم در جهان است و همه جهان را تهدید می کند.

آیت الله حسینی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه یاسوج با اشاره به عید مبعث، بعثت پیامبر اکرم (ص) را طلوع نور هدایت و نقطه عطفی در تاریخ بشریت دانست.

وی اظهار داشت: با بعثت پیامبر، معنویت، نماز، حلال و حرام معنا پیدا کرد و انسان ها در مقام انسانی خود قرار گرفتند.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه بعثت پیامبر اکرم (ص) جهالت و تاریکی را از بین برد و نور هدایت بر عالم تابید، افزود: پیامبر اکرم (ص) انسان ها را از گمراهی و ضلالت نجات داد و به سوی سعادت و رستگاری هدایت کرد.

آیت الله حسینی به نقش بعثت در هدایت انسان ها اشاره کرد و گفت: بعثت پیامبر اکرم (ص) انسان ها را به سوی توحید و خداشناسی دعوت کرد، اخلاق و معنویات را در جامعه ترویج داد و عدالت و ظلم ستیزی را به عنوان آموزه های دین اسلام مطرح کرد.